عضو شورای اسلامی شهر کرج :

سامانه 137 به کاهش فاصله مردم با مسئولان کمک می کند

البرز(پانا) - محمدحسین خلیلی اردکانی ،عضو شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه سامانه 137 بستر مناسبی برای تعامل بیشتر شهروندان با مدیران شهری است ، گفت: تسریع در روند پیگیری درخواست های شهروندان امری ضروری است

کد مطلب: ۸۷۴۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
سامانه 137 به کاهش فاصله مردم با مسئولان کمک می کند

محمدحسین خلیلی اردکانی در بازدید از سامانه 137 شهرداری کرج، اظهار کرد: شناخت، بررسی و پیگیری مطالبات و درخواست های مردمی در حیطه وظایف تعریف شده از جمله مهم ترین اهداف مجموعه مدیریت شهری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه سامانه 137 بستری مناسب برای مشارکت و تعامل با شهروندان است، افزود: عدم اطلاع رسانی صحیح در رابطه با اقدامات و فعالیت سامانه 137 موجب شده مردم شناخت چندانی نسبت به ظرفیت بالای این مجموعه نداشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج صرفه جویی در وقت و هزینه، کاهش سفرو ترافیک درون شهری را از مزایای استفاده شهروندان از سامانه 137 عنوان کرد و گفت: شهردار کرج می تواند با مراجعه به سامانه 137 و بررسی درخواست شهروندان نسبت به ارزیابی عملکرد مدیران مناطق و روسای سازمان های تابعه اقدام کند.

خلیلی اردکان تاکید کرد: شهروندان بایستی با اطمینان به سامانه 137 نسیت به ثبت درخواست، شکایت و انتقادات خود اقدام کنند و به این باور برسند که سامانه ارتباط مردمی شهرداری کرج شنوا و پاسخگوی درخواست های مردمی است.

وی تسریع در روند پیگیری مطالبات و درخواست شهروندان را الزامی دانست و در ادامه با اشاره به اینکه احصای درخواست پر تقاضای شهروندان در مناطق 10 گانه کرج ضروری و حایز اهمیت است، گفت: در حوزه ساخت و ساز بی رویه با مشکلات عدیده ای مواجه هستیم که رسیدگی به این مهم خواست به حق شهروندان است.

وی با بیان اینکه شعارهایی از قبیل ایجاد اتاق شیشه ای کاهش فاصله بین مردم و مسئولان را به همراه دارد باید به مرحله عمل برسد، گفت: باید به سمت تحول اداری حرکت کنیم چرا که این امر روند خدمات رسانی به شهروندان را بهبود می بخشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار