جشنواره مقاومت سالانه می شود

تهران (پانا) - با در خواست سردار غیب پرور جشنواره فیلم مقاومت سالانه برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۷۴۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره مقاومت سالانه می شود

مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین المللی جشنواره فیلم مقاومت امشب با حضور مقامات لشکری و کشوری و هنرمندان در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد.
در بخشی از این مراسم محمد خزاعی دبیر پانزدهمین جشنواره مقاومت گفت: جشنواره فیلم مقاومت در این سالها فراز و نشیب های مختلفی را برگزار کرده و خدا را شکر هر دوره بهتر از دوره قبل برگزار شده است. خوشحالیم که جشنواره مقاومت جشنواره فیلم های آزادی بخش شد. خوشحالیم که این جشنواره باعث مطرح شدن گفتمان های مختلف در منطقه شد.جشنواره فیلم مقاومت امروز در چه نقطه ای ایستاده است که رژیم صهیونیستی آن را مورد هجمه قرار می دهد. باید قبول کنیم که تهدیداتی که اسرائیل درباره مهمانان ما انجام داده، نقض کامل حقوق بشر است. از فیلمسازانی که با این که در خطر بودن، در این جشنواره تشکر می کنم، من از این مهمان و از این فیلمساز تشکر می کنم.
در ادامه این مراسم پس از آنکه سردار نقدی به پاس یک عمر تلاش در عرصه مقاومت تجلیل شد.وی به روی صحنه آمد و گفت:من خودم را خاک پای بسیجیان می دانم، سینمای امروز سینمای مظلومین است. صحبت من امروز با سینماگران سینمای اصیل است، آنانی که برای شرافت مردم کشورشان فیلم می سازند، نامشان خواهد ماند. سینماگران شرافتمند برای اسلام و ایران اسلامی فیلم بسازند، نه برای اسکار و کن و غیره.
در بخش دیگری از این مراسم جواد جباری مدیرعامل سابق بنیاد روایت نیز به پاس تلاشهای بی وقفه اش تجلیل شد.

در ادامه این مراسم سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برگزاری این رویداد هنری گفت: خدا را شاکرم که پانزدهمین جشنواره مقاومت نسبت به ادوار گذشته بسیار پرشورتر برگزار شد. از همه مهمانان عزیزی که از کشورهای مختلف آمده اند تشکر می کنم. همچنین از آقای علی نصیریان تشکر می کنم، او هنرمندی است که در تمام این سال ها یار و یاور انقلاب اسلامی بوده است.
وی ادامه داد: جشنواره مقاومت امروز خاری در چشمان دشمنان انقلاب اسلامی است. امروز ایران اسلامی به واسطه ولایت و شهدا تبدیل به الگویی برای همه دنیا شده است. من دست همه هنرمندان کشور را صمیمانه می بوسم و از آنها می خواهم که درس مقاومت را در کنار سبک زندگی ایرانی و اسلامی سرلوحه خود قرار دهند

غیب پرور یاد آور شد: از عوامل برگزاری این جشنواره می خواهم که این جشنواره را از دو سالانه به سالانه تغییر دهند و این جشنواره برای ترویج روحیه مقاومت به کار بگیرد. ان شاءالله سال آینده جشنواره مقاومت را برگزار می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار