استاندار خوزستان خبرداد:

اختصاص 10 میلیارد ریال برای تکمیل مجتمع رفاهی کانون بازنشستگان آموزش و پرورش

اهواز (پانا) - استاندار خوزستان از اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل مجتمع رفاهی کانون بازنشستگان آموزش و پرورش خوزستان خبرداد و گفت: این اعتبار از سوی استانداری پیش‌بینی شده است و به زودی به کانون بازنشستگان آموزش و پرورش خوزستان تخصیص پیدا می‌کند.

کد مطلب: ۸۷۴۶۰۹
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص 10 میلیارد ریال برای تکمیل مجتمع رفاهی کانون بازنشستگان آموزش و پرورش

غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از مجتمع فرهنگی، هنری و ورزشی در حال ساخت کانون بازنشستگان آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: اعتبار این پروژه تا این مرحله از احداث، از طریق منابع شرکت ملی نفت ایران تامین شده است.

وی افزود: این مجتمع رفاهی دارای امکاناتی نظیر سوئیت، استخر، رستوران و ... است. بر اساس مصوبه شورای آموزش و پرورش استان این ساختمان پس از تکمیل برای خدمات رسانی به فرهنگیان بازنشسته در اختیار کانون بازنشستگان آموزش و پرورش خوزستان قرار داده می‌شود.

استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم تکریم بازنشستگان در سطح جامعه و تامین نیازهای رفاهی آنان، گفت: برای تکمیل این پروژه 10 میلیارد ریال اعتبار از سوی استانداری خوزستان پیش‌بینی شده است که به زودی به کانون بازنشستگان آموزش و پرورش خوزستان اختصاص پیدا می‌کند.

شریعتی با اشاره به اینکه ساخت این مجتمع‌های رفاهی گامی در راستای تکریم فرهنگیان بازنشسته است، خاطرنشان‌کرد: معلمان بازنشسته خوزستان با حضور در این مجتمع امکان فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی و هنری را پیدا می‌کنند، در عین حال آموزش و پرورش خوزستان می‌تواند میزبان فرهنگیان بازنشسته سایر استان‌ها در هنگام سفر به خوزستان نیز باشد.

وی با بیان اینکه بازنشستگان در هنگام سفرهای درون استانی و برون استانی نباید دغدغه‌ای برای محل اقامت داشته باشند، گفت: خوزستان در این زمینه با کمبودهایی رو به رو است که باید برای رفع آن‌ها اقدام شود و ساخت این مجتمع به عنوان یک ساختمان مرکزی رفاهی که در آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، در راستای رفع این کمبودها است.

استاندار خوزستان افزود: برخی از مراکز و ساختمان‌های رفاهی در آموزش و پرورش نیز به صورت نیمه‌کاره احداث شده‌اند که سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در حال واگذاری این مراکز است تا مراحل تکمیل و تجهیز آن‌ها طی شود.

شریعتی همچنین توجه به بازنشستگان را از مسائل مهم استانی دانست و گفت: در راستای بهبود شرایط بازنشستگان تلاش‌های زیادی در استان انجام شده است. البته برخی از مسائل این حوزه، کشوری است اما برای مسائل استانی، برنامه‌هایی در شورای آموزش و پرورش برای ارتقای سطح رفاهی این عزیزان ارائه شده است.وی افزود: به زودی استخر ویژه فرهنگیان بازنشسته پس از اتمام مراحل تکمیل و تجهیز، افتتاح می‌شود و در اختیار بازنشستگان استان خوزستان قرار می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار