روحانی سه‌شنبه به سمنان سفر می‌کند

تهران (پانا) - رئیس‌جمهوری کشورمان سه‌شنبه هفته آینده به شهرستان شاهرود استان سمنان سفر خواهد کرد.

کد مطلب: ۸۷۴۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
روحانی سه‌شنبه به سمنان سفر می‌کند

حسن روحانی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران سه‌شنبه هفته پیش‌رو برای دومین بار از سال 95 تا کنون به شهرستان شاهرود در استان سمنان سفر خواهد کرد.

سعید ناجی، سرپرست استانداری سمنان با تایید این خبر در نشست شورای اداری این استان اظهار کرد: « آن چه در جریان استقبال از رئیس‌جمهوری در خوی (آذربایجان شرقی) به نمایش گذاشته شد، نشان‌دهنده مقبولیت و مشروعیت نظام و همدلی مردم است. در استان سمنان نیز همه باید کمک کنند قدرت نظام و مقبولیت آن به جهانیان نشان داده شود.»

او با اشاره به اینکه رئیس جمهوری نماد حاکمیت بین مردم و نماینده مردم در حاکمیت است، یادآور شد: «باید طرح‌هایی که می‌تواند رضایت مردم را تأمین کند در اولویت قرار گیرد تا رفاه و آسایش آنان تامین شود.»

کاظم جلالی، نماینده سمنانی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که ریاست مرکز پژوهش‌های قوه‌مقننه را عهده‌دار است طی نامه‌ای خواستار استقبال باشکوه مردم سمنان از رئیس‌جمهوری کشورمان شد.

در متن این نامه آمده است: «شاهرود و میامی ،مهد دلیر مردان و زنان ایران اسلامی بزودی شاهد رویدادی بزرگ ، یعنی حضور پر خیر و برکت ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و مقامات عالیرتبه نظام اسلامی خواهد بود.امری که پیشتر در سفر قبلی ایشان به استان و بواسطه عدم حضورشان در شاهرود، موجبات گلایه مردم این خطه همیشه در صحنه را رقم زده بود که به حمد الهی با تحقق وعده حضور ،این انتظار به سر رسید. اینک که ایشان به عهد خود که همان سفر به شاهرود بوده است،جامه عمل پوشانیدند،انتظار می‌رود تا مردم فهیم و قدرشناس شهرستانهای شاهرود و میامی ، با حضور چشمگیر خود ،عظمت و بزرگی خطه شهید پرور و ولایتمدارمان را به رخ دنیا کشیده و دوشادوش خانواده های معظم شهدا ،جانبازان و ایثارگران در صفوفی بهم فشرده به استقبال فرزند استان خود بشتابند. بدون تردیدانجام این سفر فرصت مغتنمی برای حل مشکلات ونقطه عطفی در پیشرفت و توسعه دیارمان خواهد بود.

لذا انتظار میرود مردم همیشه در صحنه شهرستانهای شاهرود و میامی با حضوری عزتمندانه در مراسم استقبال از ریاست محترم جمهوری،چشم خناسان و طمع مکاران را به یآس و ناامیدی مبدل و میهمان نوازی و قدرشناسی همیشگی خود را ،هوشمندانه به رخ دوست و دشمن بکشند. بی‌تردید حضور در صحنه استقبال از دکتر روحانی ،نمایش تمام قدی از مطالبات بعضآ فراموش شده و بر حق مردم صبور منطقه ماست که نتیجه این حضور ،حجت روشنی بر لزوم جبران کاستی ها از سوی دولتمردان نظام اسلامی علی الخصوص عالی ترین مقام اجرایی دولت خواهد بود.

اینجانب در راستای تداوم مسیر شهداء واطاعت از فرامین رهبری در خصوص حمایت از دولت، از آحاد مردم عزیز شهرستانهای بزرگ شاهرود و میامی دعوت می کنم تا در مراسم استقبال ریاست محترم‌جمهوری، حضور پرشوری بهم رسانیده و کرامت همیشگی خود را در استقبال و اعزاز واکرام دولت خدمتگزار به‌منصه ظهور برسانید. ان‌شاءالله با نمایش همبستگی‌مان، امید دشمنان برای ایجاد فاصله بین دولت و ملت مانند همیشه مبدل به یأس و همچنین انگیزه‌ای مضاعف برای خدمتگزارانتان در دولت خواهد شد و فرصت مغتنمی است تا مسئولان محترم برای رفع مشکلات این خطه تصمیمات جدی و عملی اتخاذ کنند.»

تا لحظه تنظیم این خبر جزئیات حضور روحانی در سمنان به صورت رسمی اعلام نشده است ولی بر اساس آنچه که در سایت استانداری سمنان منتشر شده، ناجی، سرپرست استانداری این استان قرار است اوایل هفته پیش‌رو جزئیات برنامه‌های روحانی در این استان را اعلام خواهد کرد.

با این حال پیش از این برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن بود که مراسم روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی سمنان با حضور رئیس‌جمهوری کشورمان برگزار خواهد شد.

غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی وزارت علوم پیش از این درباره چگونگی برگزاری مراسم روز دانشجو و حضور رئیس‌جمهوری در مراسم این روز اظهار کرد: «بعید می‌دانم رئیس جمهوری در این روز تهران باشند چراکه به دلیل بازدید استانی به سمنان سفر می‌کند. به احتمال زیاد قرار است به دلیل این سفر استانی آقای روحانی روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی سمنان سخنرانی داشته باشد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار