فرماندار شهرستان بجنورد:

همه نهادها  از هر گونه کمک به کیفبت بخشی تعلیم و تربیت دانش آموزان دریغ نکنند

بجنورد(پانا)-شورای آموزش وپرورش شهرستان بجنورد با دو موضوع مربوط به مسابقات فرهنگی ،هنری، ورزشی و کیفیت بخشی به برگزاری اردوهای راهیان نوربه ریاست فرماندار بجنورد برگزارشد.

کد مطلب: ۸۷۴۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد
همه نهادها  از هر گونه کمک به کیفبت بخشی تعلیم و تربیت دانش آموزان دریغ نکنند

محمود ثمینی فرماندار شهرستان بجنورد در این نشست گفت: آموزش وپرروش متعلق به همه ماست و حضور در این نهاد از اولویت های فرمانداری می باشد و لازم است همه نهادهای شرکت کننده در شورای آموزش وپرورش ،مشکلات آموزش وپرورش را از آن خود دانسته و در رفع آن بیشترین همت را داشته باشند و اگر از کنارمشکلات آموزش وپرورش بی تفاوت عبور کنیم انتظار تربیت بی عیب و نقص یک نسل فرهیخته و کارامد را نمی توان داشت.

وی ادامه داد: فشار درسی و آموزشی به دانش آموزان بدون برنامه های فوق برنامه ،ایراد مهم نظام آموزشی در حال حاضر است، ولازم است فعالیتهای مدارس به گونه ای برای دانش آموزان جذاب باشد که آنها با میل و رغبت و اشتیاق فراوان به این فعالیتها بپردازند.

فرماندار شهرستان بجنورد اظهار داشت: ،نهادها در برگزاری اردوهای راهیان نور در کنار آموزش وپرورش بایستند و اردوی راهیان نور باعث می شود انتقال روحیه دفاع مقدس که موجب شد وجبی از خاک این کشور به دست بیگانگان نیفتد ،تضمین شود.

محمود اسدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از نحوه برگزاری راهپیمایی 13 آبان گفت: حضور دانش آموزان و فرهنگیان در روز 13 آبان چشمگیر بود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور تصریح کرد: بیش از 1200 دانش آموز تاکنون در قالب دو کاروان اعزام شده اند و برای اعزام یک کاروان دانش آموز دختر و پسر نیز آمادگی کامل وجود دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد اظهار امیدواری کرد در بودجه سالانه هزینه ای برای اردوی راهیان نور در استان و شهرستان اختصاص یابد تا این اردوهای به خوبی برگزار شود.

وی همچنین از برگزاری مسابقات پرورشی و تربیت بدنی در مدارس با هدف مهارت آموزی و ایجاد نشاط و شادابی خبر داد.

محمد علی حاتم نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار