مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان:

سمنان دارای گران‌ترین آموزش و پرورش در کشور

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: سمنان به دلیل وسعت قابل توجه و ضریب پراکندگی جمعیت، گران‌ترین آموزش و پرورش کشور را در اختیار دارد.

کد مطلب: ۸۷۴۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
سمنان دارای گران‌ترین آموزش و پرورش در کشور

محمد دستورانی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران افزود: اکنون سمنان 9 دهم درصد از جمعیت دانش‌آموزی کشور را در اختیار دارد و سهم این استان از اعتبارهای وزارت آموزش و پرورش بر اساس میزان جمعیت دانش‌آموزی است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به پهناور بودن سمنان، اداره کل آموزش و پرورش استان برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به دانش‌آموزان به افزایش اعتبار نیاز دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ادامه داد: برای بودجه سال تحصیلی 98 -97 اعتبار این اداره کل از 9 دهم درصد به یک و 2 دهم درصد از کل اعتبارهای وزارت آموزش و پرورش افزایش یافته است.

دستورانی اضافه کرد: کارکنان این اداره کل برای سال تحصیلی 99- 98 درحال بودجه‌نویسی هستند تا بسته پیشنهادی افزایش یک و هفت دهم درصدی اعتبارها به وزارتخانه ارائه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: افزایش اعتبارهای این اداره کل در پرداخت معوقه‌های فرهنگیان، کیفیت خدمات‌دهی، رونق فرهنگ مهارت آموزی و نوسازی امکانات مدارس کار و دانش و فنی و حرفه‌ای و توانمندسازی نیروی انسانی تاثیرگذار است.

به گزارش پانا، بیش از 120 هزار دانش آموز در یک هزار و 100 مدرسه استان سمنان تحصیل می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار