نشست هم اندیشی امور زنان و خانواده آموزش سلامت کشور در نیشابور

نیشابور ( پانا ) - نخستین نشست هم اندیشی رؤسا و معاونین امور زنان و خانواده منطقه نهم آمایش آموزش عالی سلامت کشور، دوشنبه دوازدهم آذرماه در نیشابور برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۷۴۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم اندیشی امور زنان و خانواده آموزش سلامت کشور در نیشابور

مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در امور زنان و خانواده گفت: برای نخستین بار است که دانشگاه علوم پزشکی نیشابور میزبان نشست هم اندیشی مدیران کل امور زنان و خانواده استانداری ها و فرمانداری ها با رؤسا و مشاورین امور زنان و خانواده دانشگاه های علوم پزشکی منطقه نهم آمایش آموزش عالی سلامت کشور خواهد شد.

میترا رضااف در ادامه افزود: هم فکری و هم اندیشی برای بررسی برنامه های پیش بینی شده در دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در راستای اجرای برنامه ششم توسعه در حوزه سلامت بانوان و خانواده و ایجاد راهکارهای گسترش برنامه های احتمالی تدوین شده با سایر دانشگاه ها از اهم موضوعات محوری این نشست خواهد بود.

وی در پایان اظهار کرد: بدون شک این نشست فرصت مغتنمی را برای بازخوانی وضعیت موجود اعم از ساختار و عملکرد و نیز چالش ها و موانع مجموعه دستگاه‌های اجرایی در حوزه زنان و خانواده فراهم می آورد تا زمینه ارزیابی و سنجش میزان فاصله با وضعیت مطلوب، اهداف و آرمان‌های مندرج در چشم انداز بیست ساله نظام محیا شود.

مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان و خانواده در پایان گفت: امید است با مشارکت و توانمندسازی هر چه بیشتر حوزه بانوان به چشم انداز روشنی در تحقّق اهداف دانشگاه در امور بانوان دست یابیم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار