تشکل های دانش آموزی استان بوشهر در بیستمین مانور زلزله درخشیدند

بوشهر (پانا)_ رئیس سازمان دانش آموزی استان بوشهر گفت : تشکل های دانش آموزی استان بوشهر با فرا گرفتن آموزش های متناسب با حوادث مترقبه برای یاری رسانی به هموطنان آمادگی دارند .

کد مطلب: ۸۷۴۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد
تشکل های دانش آموزی استان بوشهر در بیستمین مانور زلزله درخشیدند

محمود حسنی توابع رئیس سازمان دانش آموزی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار پانا بیان داشت : حادثه های طبیعی مانند سیل ، توفان و بخصوص زلزله خسارت های جانی و مالی را در بر دارد . بنابرین راهکار مناسب برای کاهش اثرهای ناشی از حادثه های طبیعی شناخت افراد جامعه نسبت به آن داشت .

سازمان دانش آموزی استان بوشهر با همکاری مدیریت بحران استانداری بوشهر ، جمعیت هلال احمر و سایر دستگاههای اجرایی ذی ربط و یاری رسان اقدام به مانورهای آگاهسازی برای افراد جامعه بویژه دانش آموزان می نماید .

وی افزود : آموزش دانش آموزان موجب افزایش میزان توانایی و تاب آوری آنها می گردد . در این راستا تشکل های دانش آموزی نقش اساسی در یادگیری و یاد دهی دارند . بطوریکه برنامه های آموزشی مقابله با زلزله در کاهش آسیب های ناشی از زلزله و مرگ میر بسیار موثر است و دانش آموزان ، اولیا و سایر قشرهای مردم می تواند با اقدام های پیشگیرانه از اینگونه آسیب ها در امان باشند .

حسنی تصریح نمود : برنامه های واکنش به زلزله ، اطلاعات مفیدی در اختیار دانش آموزان می گذارد . بیستمین مانور زلزله در مدرسه های استان بوشهر همزمان با سراسر کشور برگزار می شود تا همگان نسبت به خطرهای آتی هوشیار باشند و با آمادگی کامل ، نکات ایمنی را رعایت کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار