لیگ اروپا؛ میلان با جشنواره گل صعود کرد

تهران (پانا) –هفته پنجم لیگ اروپا آغاز شد و تیم‌های صاحب نام صعودشان را به مرحله حذفی قطعی کردند.

کد مطلب: ۸۷۴۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
لیگ اروپا؛ میلان با جشنواره گل صعود کرد

پنجمین هفته از مرحله گروهی لیگ اروپا با برگزاری 16 بازی ادامه پیدا کرد.

در یکی از مهم‌ترین دیدارهای امشب، آ.ث.میلان در گروه شش رقابت‌ها برای ادامه حضور در کورس صعود به مرحله حذفی میزبان تیم حذف شده‌ی دودلانژ لوگزامبورگ بود و با عملکرد درخشان در نیمه دوم توانست به پیروزی قاطع 5 بر 2 برسد تا به یک قدمی صعود برسد.

پس از اینکه کوترونه در دقیقه 21 میلان را پیش انداخت، این تیم در دقیقه 29 دروازه‌اش باز شد تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد. شوک بزرگ به میلان در دقیقه 49 وارد شد و این تیم گل دوم را هم دریافت کرد اما طوفان میلانی‌ها از دقیقه 66 با اشتباه مدافع دودلانژ آغاز شد تا کار به تساوی بکشد. 4 دقیقه بعد کالهانوقلو گل سوم را وارد دروازه مهمان کرد و در دقیقه 78 باز هم گل به خودی مدافعان دودلانژ به کمک میلان آمد تا بازی 4 بر 2 شود؛ اما این پایان کار نبود و بورینی در دقیقه 81 گل پنجم میلان را به ثمر رساند.

در دیگر دیدار مهم که در گروه پنج برگزار شد، آرسنال که هفته گذشته صعودش به مرحله حذفی قطعی شده بود، برای قطعی کردن صدرنشینی در مرحله گروهی راهی اوکراین شد و در مصاف با وورسکالا به پیروزی 3 بر صفر رسید. طوفان نیمه اول آرسنال برای قطعی کردن صدرنشینی کافی بود و این تیم در همان نیمه اول با گل‌های اسمیت راو، رمزی (از روی نقطه پنالتی) و ویلوک کار حریف را یکسره کرد.

اما در گروه چهار، دیناموزاگرب که صادق محرمی را همراه نداشت برای تثبیت صدرنشینی در مرحله گروهی در استانبول مهمان تیم رده دومی فنرباغچه بود و با تساوی بدون گل زمین را ترک کرد.

اسپارتاک ترناوا اسلواکی هم برای زنده نگه داشتن شانس صعود به مرحله حذفی در خانه‌ی تیم حذف شده اندرلخت به میدان رفت با تساوی بدون گل از زمین خارج شد تا حذفش قظعی شود.

در مجموع با دیدارهایی که در ساعت‌های 19:20 و 21:25 برگزار شد، تیم‌های بایرلورکوزن، زوریخ، سالزبورگ، زنیت، دیناموزاگرب، فنرباغچه، رئال بتیس، آ.ث.میلان، کراسنودار، دیناموکیف، چلسی صعودشان را به مرحله یک شانزدهم نهایی قطعی کردند.

نتایج دیدارهای برگزار شده

گروه یک

بایرلورکوزن 1 - لوداگورتس 1

اف.سی زوریخ 1 - آ.ای.کا لارنکا 2

گروه دو

روزنبورگ 0 - سلتیک 1

سالزبورگ 1 - لایپزیگ 0

گروه سه

بوردو 2 - اسلاویاپراگ 0

زنیت 1 - کوپنهاگن 0

گروه چهار

اندرلخت 0 - اسپارتاک ترناوا 0

فنرباغچه 0 - دیناموزاگرب 0

گروه پنج

قرباغ 1 - اسپورتینگ لیسبون 6

وورسکلا 0 - آرسنال 3

گروه شش

آ.ث.میلان 5 - دودلانگ 2

رئال بتیس 1 - المپیاکوس 0

گروه هفت

اسپارتاک مسکو 1 - راپیدوین 2

گروه ده

کراسنودار 2 - آخیساراسپور 1

گروه یازده

آستانه 0 - دیناموکیف 1

گروه دوازده

باته بریسوف 2 - ویدی 0

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار