معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش‌وپرورش: تحول بنیادین آموزش و پرورش باید نقشه راه فرهنگیان باشد

تهران (پانا) - معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش‌وپرورش خطاب به مدیران و فرهنگیان گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید مورد توجه همگان قرار بگیرد و به عنوان نقشه راه آموزش و پرورش نیز در اولولیت قرار گیرد.

کد مطلب: ۸۷۴۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش‌وپرورش: تحول بنیادین آموزش و پرورش باید نقشه راه فرهنگیان باشد

امیر علی نعمت اللهی صبح امروز در آئین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان، افزود: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که به عنوان یک میثاق و سند بالادستی در نظام آموزشی کشور مطرح است، باید مورد توجه ویژه همه مدیران و فرهنگیان باشد.

وی با بیان اینکه این سند آموزشی با هدف تغییر و تحول در نظام آموزشی و تاکید بر ابعاد فرهنگی و تربیتی به تصویب رسیده که باید بتوانیم در مدت باقی مانده دولت تدبیر و امید، در آموزش و پرورش تحولات بیشتری را شاهد باشیم، تصریح کرد: با توجه به تحرک و تحولی که در هرمزگان مشهود است، امیدواریم این استان در اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش پیشتاز باشد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با اشاره به این که استان هرمزگان همواره در عرصه های مختلف موفق بوده است، بیان کرد: از مدیران ارشد، نمایندگان مجلس و فرهنگیان این استان توقع داریم در جهت رفع دغدغه های مقام معظم رهبری که نسبت به آموزش و پرورش دارند، بیش از پیش گام برداشته شود.

نعمت اللهی افزود: در دیدار اخیر با رهبر معظم انقلاب، بر دو اصل وحدت و مقاومت تاکید داشتند که باید در نظام آموزشی به این دو خصیصه بیش از گذشته پرداخته شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: طبق تاکیدی که وزارت آموزش و پرورش نسبت به هرمزگان دارند، باید در سایه وحدت و مودت مسوولان و نمایندگان مجلس در عرصه تعلیم و تربیت از همه ظرفیت های استان بهره بگیرد.

نعمت اللهی عنوان کرد: پیشرفت و کسب رتبه های علمی در هرمزگان طی دو سال اخیر در مقایسه با گذشته به خوبی مشهود است و امروز این استان در جایگاهی قرار گرفته که می تواند در همه عرصه ها در جامعه موثر باشد.

وی ضمن قدردانی از خدمات 30 ماهه مدیرکل سابق آموزش و پرورش هرمزگان از مدیرکلی جدید این نهاد خواست با مدیریت جهادی و تلاش شبانه روزی و بی وقفه در خدمت فرهنگیان و مردم این استان باشند.

معاون وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: گزینه های مختلفی برای سمت مدیرکلی آموزش و پرورش هرمزگان مطرح بود که طبق نظر تخصصی وزارت آموزش و پرورش، استاندار هرمزگان و مجمع نمایندگان استان همه در این عرصه توانمند هستند، لذا از بین این تعداد «موسی دادی زاده» به عنوان گزینه نهایی مورد تایید قرار گرفت.

وی انتخاب موسی دادی‌زاده را نتیجه تلاش وی در عرصه تعلیم و تربیت استان و اعتماد وزیر عنوان کرد و گفت: انتظار داریم که مدیرکل جدید در راستای اعتلای آموزش و پرورش استان هرمزگان و تحول در شاخص‌های مختلف حرکت کند.

معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش، انتخاب موسی دادی‌زاده را نتیجه تلاش وی در عرصه تعلیم و تربیت استان و اعتماد وزیر عنوان کرد و گفت: انتظار داریم که مدیرکل جدید در راستای اعتلای آموزش و پرورش استان هرمزگان و تحول در شاخص‌های مختلف حرکت کند.

نعمت‌اللهی در پایان با بیان اینکه بنا به خواسته دتنش هاشمی پور مجبور به تغییر وی شدم وگرنه وزیر آموزش و پرورش از عملکردش رضایت کامل داشت، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‌ها و توان بومی استان هرمزگان برای تصدی پست‌های مدیریتی در این حوزه از تاکیدات وزیر آموزش و پرورش است و شخص وزیر بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های استان اهتمام دارد.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از خدمات 30 ماهه دانش هاشمی پور تقدیر و "موسی دادی زاده سرخایی" به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش هرمزگان معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار