معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش:فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی فارس، می‌تواند الگوی کشور باشد

شیراز (پانا) - معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش در شیراز و در جمع معاونین پرورشی ادارات کل کشور خواستار توجه به تشکل های دانش آموزی و واگذاری فعالیت ها به آنان شد.

کد مطلب: ۸۷۴۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش:فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی فارس، می‌تواند الگوی  کشور باشد

علیرضا کاظمی ضمن تقدیر از معاونت پرورشی و آموزش و پرورش فارس در واگذاری بخش اعظمی از فعالیت ها به سازمان دانش آموزی این استان گفت: فارس با واگذاری کتابخانه دانش آموز و اردوگاه شهید دستغیب به سازمان دانش آموزی شاهد رشد و پیشرفت بی نظیر این دو مجموعه بوده است به طوریکه این سازمان زمینه اشتغال بیش از ۴۰ نفر را ایجاد کرده است.
وی تصریح کرد: اگر این واگذاری انجام نمیشد به دلیل محدودیت های آموزش و پرورش، قطعا فارس در مدیریت این مجموعه ها دچار مشکل می شد کما اینکه پیش از این واگذاری هر دو مجموعه دچار رکود بوده است.
وی اقدام فارس و تعامل معاونت پرورشی فارس با سازمان دانش آموزی را به عنوان یک الگو به استانها معرفی کرد و از معاونین پرورشی خواست تا با مشورت و همفکری از این فعالیت ها الگوبرداری کنند.
وی تاکید کرد: استراتژی ما در معاونت پرورشی استفاده از ظرفیت تشکل های دانش آموزی است و تشکل ها بازوی معاونت پرورشی هستند و باید وارد فعالیت ها شوند و واگذاری و ایجاد تفاهم نامه هایی با آنان داشته باشیم.
تشکل پیشتازان سازمان دانش آموزی، هلال احمر، بسیج دانش آموزی و اتحادیه انجمن اسلامی تشکلهای دانش آموزی آموزش و پرورش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار