با حضور رئیس‌جمهوری

جلسه هماهنگی سفرکاروان تدبیر و امید به استان سمنان برگزار شد

تهران (پانا) - جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان، روز پنجشنبه (8 آذرماه) به ریاست حسن روحانی، رئیس‌جمهوری و با هدف بررسی نیازمندی‌های این استان و روند اجرای طرح‌ها در مسیر تحقق توسعه همه جانبه و پایدار استان سمنان تشکیل شد.

کد مطلب: ۸۷۴۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی سفرکاروان تدبیر و امید به استان سمنان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، شرکت کنندگان در این جلسه، علاوه بر بررسی آخرین گزارش‌ها از روند اجرای پروژه‌های مصوب قبلی؛ پیشنهادات دستگاه‌ها و طرح‌های مرتبط با حوزه‌های تامین آب استان، کشاورزی و ادامه برنامه توسعه آبیاری تحت فشار، گسترش مراکز بهداشتی و خدمات درمانی، انرژی، آموزش عالی، صنعت و معدن، راه و حمل و نقل، محیط زیست، ورزش و همچنین توسعه گردشگری را بررسی و طرح های جدید را نهایی کردند.

جزئیات این طرح‌ها که می‌تواند تحولی دیگر در روند پیشرفت و توسعه پایدار استان سمنان ایجاد کند، توسط رئیس‌جمهوری و در جریان سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان اعلام می‌شود.

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری، محمد باقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه، محمد نهاوندیان، معاون امور اقتصادی رئیس‌جمهوری، عیسی کلانتری، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و علی اصغر، رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به همراه شماری از وزیران کابینه و مسئولان ارشد استان سمنان از جمله شرکت کنندگان در این نشست بودند.

رئیس‌جمهوری قرار است در ادامه سفرهای استانی خود، بزودی به استان سمنان سفر کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار