مدیرعامل بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی خبر داد:

اختصاص ۳۲.۵ درصد ارزش ریالی معاملات بورس آذربایجان‌غربی به بانک کشاورزی

ارومیه(پانا)-مدیرعامل بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: دیروز ۳۲.۵ درصد ارزش ریالی معاملات بورس آذربایجان‌غربی متعلق به سهام کارگزاری بانک کشاورزی بود.

کد مطلب: ۸۷۴۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص ۳۲.۵ درصد ارزش ریالی معاملات بورس آذربایجان‌غربی به بانک کشاورزی

وحید جوادی با اشاره به معاملات صورت گرفته در روز چهارشنبه برابر با هفتم آذر ماه اظهار کرد: دیروز سهام شرکت کارگزاری بانک کشاورزی بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۳۲.۵ درصد به خود اختصاص داد.

وی با بیان اینکه سهام و حق تقدم بیش از ۶۸ شرکت بورسی و فرابورسی توسط ۱۲ کارگزاری در ۱۵ ایستگاه معاملاتی داد و ستد شد، افزود: همچنین امروز سهام شرکت سنگ‌آهن گهرزمین با بیش از ۱۵ درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی قرار گرفت.

مدیرعامل بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه روز چهارشنبه به تعداد ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار و ۴۰۲ سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی معامله شد، ادامه داد: ارزش ریالی این معاملات ۴۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون و ۲۰۲ هزار و ۱۷۳ ریال بوده که ۲۷ درصد این معاملات هم متعلق به خرید بوده است.

وی با اشاره به صدور هفت کد معاملاتی جدید در بورس منطقه‌ای استان عنوان کرد: شاخص سهام بورس در معاملات امروز در مقایسه با معاملات روز گذشته، با ۳ هزار و ۴۲۷ کاهش به ۱۶۳ هزار ۷۷۲ و شاخص سهام فرابورس با ۳۸ واحد کاهش به رقم هزار و ۷۱۷ واحد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار