مانور سراسری زلزله در بوشهر برگزار شد

بوشهر ( پانا) _ آئین نمادین بیستمین مانور ایمنی و زلزله با شعار 'مدرسه ایمن، جامعه تاب آور' در هنرستان دخترانه رازی شهرستان بوشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۴۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد
مانور سراسری زلزله در بوشهر برگزار شد

بیستمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس استان بوشهر همزمان با سراسر کشور برگزار شد .

مراسم نمادین در هنرستان دخترانه رازی بوشهر با حضور مسئولان استان انجام شد .

ناصر کرمی مدیر کل اموزش و پرورش استان بوشهر بیان داشت : مانور زلزله به منظور اقدام های لازم برای زندگی ایمن صورت می گیرد . مانور ایمنی و زلزله با هدف ارتقای آگاهی مردم، ترویج فرهنگ ایمنی بین دانش آموزان در مدرسه ها از طریق آموزش صحیح پیشگیری و امداد رسانی برگزار می شود.

کرمی افزود : با برگزاری این مانورها تلاش می شود شیوه رفتار در زمان خطر به افراد آموزش داده شود تا با کمترین خسارت های جانی و مالی مواجه گردیم . با توجه به اینکه بیشترین خسارت های جانی در زمان وقوع حادثه در اثر ترس و نداشتن مهارت کافی رخ می دهد ارائه آموزش های مفید به عموم جامعه در زمینه پیشگیری از این رخدادها ضروری می باشد .

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر خطاب به دانش آموزان گفت : شما دانش آموزان باید مهارت های متناسب در زمان وقوع حادثه از جمله زلزله و سایر حوادث غیر مترقبه طبیعی را به خوبی فرا گیرید و به خانواده های خود آموزش دهید .

وی در خصوص مدرسه ایمن و استاندارد اظهار داشت : مدرسه ایمن و استاندارد از شاخص های مهم است که تلاش شده است در استان بوشهر مقاوم سازی به جد پی گرفته شود.

گفتنی است : بیستمین مانور ایمنی و زلزله روز چهارشنبه 7 آذر با شعار 'مدرسه ایمن، جامعه تاب آور' با حضور مسوولان در مدارس استان بوشهر برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار