برگزاری نشست شورای مشورتی جوانان درشهرستان ری

شهرری(پانا)- اولین نشست شورای مشورتی جوانان شهرستان ری با حضور معاون سیاسی انتظامی و مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار شهرستان ری در تالار خدمت فرمانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۴۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست شورای مشورتی جوانان درشهرستان ری

در این نشست مجتبی خانجانی معاون سیاسی انتظامی فرماندار ویژه شهرستان ری در سخنانی بر عزم جدی دولت بر استفاده از ظرفیت ها و استعدادهای جوانان اشاره کرد و گفت: باور توانمندی ها و شایستگی جوانان امری مهم است که مدیران بایستی در مدیریت و به صحنه آوردن آن توجه خاصی داشته باشند چرا که بهره گیری از استعداد جوانان در پویایی جامعه نقشی بسیار مهم دارد و زمینه ساز توسعه و تقویت روحیه مشارکتی است.

وی در ادامه افزود: تشکیل کار گروه های زیر مجموع شورا در تقویت روحیه و کار جمعی و تولید فکر بسیار مؤثر است.

در ادامه این نشست فاطمه فکوریان مشاور فرماندار و مسئول امور بانوان و خانواده نسبت به تشریح پیش نویس آیین نامه شورای مشورتی جوانان و پیشنهاد تشکیل کار گروه تخصصی برای جوانان پرداخت و گفت: شهرستان ری دارای ظرفیت های مناسب جهت بهره گیری از پتانسیل های جوانان می باشد و لذا تقویت روحیه کار جمعی و تولید فکر و ایده از جمله مواردی است که باید مورد توجه آینده سازان جامعه قرار گیرد.

شایان ذکر است، ایجاد شغل و ارتقاء امنیت شغلی، کاهش تصدی گری دولت در بخش های مختلف ایجاد انگیزه و تقویت روحیه خود باوری در جوانان و همچنین به اجراء در آمدن وعده های دولت در حوزه جوانان ازجمله مهمترین مواردی بود که از سوی حاضرین در شورا به عنوان مطالبات قشر جوان مطرح شد.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار