درخواست نماینده تهران از دادستان کل کشور: به ادعاهای کریمی قدوسی و ذوالنوری هم رسیدگی کنید

تهران (پانا) - دبیر هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از دادستان کل کشور درخواست کرد به ادعاهای اخیر دو تن از نمایندگان اصولگرای مجلس شورای اسلامی رسیدگی کند.

کد مطلب: ۸۷۴۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
درخواست نماینده تهران از دادستان کل کشور: به ادعاهای کریمی قدوسی و ذوالنوری هم رسیدگی کنید

علیرضا رحیمی، نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ورود دادستانی کل کشور به موضوع اظهارات محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره وجود پولشویی در کشور، از محمدجعفر منتظری به عنوان دادستان کل کشور خواست به ادعاهای اخیر مجتبی ذوالنوری، نماینده مردم قم و جواد کریمی قدوسی، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی رسیدگی کند.

او در همین زمینه در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت:

«‏دادستان محترم کل کشور

اکنون که برای روشنگری دکتر ‎ظریف ورود قضایی کردید، بعنوان نماینده مردم تقاضا دارم نسبت به ادعای آقایان کریمی قدوسی و ذوالنور نیز بطور رسمی و شخصا رسیدگی فرمائید.

اگر نیازبه تقاضای کتبی هم هست اعلام کنید. مردم منتظر اقدام بدون تبعیضتان هستند.»

ذوالنوری پیش از این ادعا کرده بود که در ماجرای توافق هسته ای موسوم به برجام به فرزندان 2 هزار و 500 تن از مقامات کشور گرین کارت آمریکا اعطا شده است که این موضوع با استقبال دونالدو ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا و حمله او به برجام و دولت پیشین این کشور مواجه شد.

کریمی قدوسی نیز با طرح مسائلی در ارتباط با دوتابعیتی ها اتهاماتی را متوجه مسئولان ارشد کشور کرد که تا لحظه تنظیم این خبر سندی برای آن ارائه نشده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار