مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان در گفت و گو با پانا:

بیستمین مانور زلزله و ایمنی با شعار «مدرسه ایمن ، جامعه تاب‌آور» در مدارس هرمزگان برگزارشد

هرمزگان(پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان گفت: بیستمین مانور سراسری زلزله و ایمنی با شعار «مدرسه ایمن ، جامعه تاب‌آور» همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان‌های استان هرمزگان برگزارشد.

کد مطلب: ۸۷۴۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
بیستمین مانور زلزله و ایمنی با شعار «مدرسه ایمن ، جامعه تاب‌آور» در مدارس هرمزگان برگزارشد

علی اعمی برنطین در گفت و گو با خبرنگار پانا از هرمزگان گفت: در مانورامسال از مدارس به‌عنوان پایگاه پیشگیری و مدیریت بحران محدوده مجاور مدرسه استفاده شد و اهالی محلات نیز به‌عنوان اولین نفرات درگیر در زلزله با کسب توانمندی‌های امدادی و مدیریت بحران در مواقع بحران، خود بعنوان اولین نفرات حاضر در منطقه به یکدیگر امدادرسانی کردند.

وی افزود: تفاوت مانور امسال نسبت به سال های گذشته در آن بود که هیچ نیرو وخودرو امدادی در زلزله فرضی نقشی نداشت و کلیه نقش در این مانور برعهده دانش آموزان، اهالی محله و مسوولین مدرسه و محله بوده است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان بیان کرد: اعضای کانون‌های دانش‌آموزی جمعیت هلال احمر در سراسر استان با پوشش کاور هلال احمر تحت عنوان «گروه قرمز»، اقدامات خود را در مانور به انجام می‌رسانند.

اعمی برنطین خاطر نشان کرد: در قالب کانون های دانش آموزی هلال احمر باهدف توانمند سازی دانش آموزان در ۲۵۰ مدرسه استان به بیش از سه هزار و 500 نفر دانش آموز مباحث امدادی آموزش داده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار