معاون حقوقی آموزش‌وپرورش: نخبگان آموزش‌وپرورش پیشتازان عرصه تعلیم و تربیت هستند

تهران (پانا) _ معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش نخبگان آموزش‌وپرورش را پیشتازان عرصه تعلیم و تربیت دانست و تاکید کرد در آینده نه چندان دور موثربودن آنها مشخص می‌شود.

کد مطلب: ۸۷۴۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون حقوقی آموزش‌وپرورش: نخبگان آموزش‌وپرورش پیشتازان عرصه تعلیم و تربیت هستند

به گزارش روابط عمومی معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، امیر علی نعمت‌الهی در جمع نخبگان و مسئولان مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان گفت: نخبگان آموزش و پرورش به عنوان نمایندگان آموزش و پرورش که پیشتاز در عرصه تعلیم و تربیت در کشور هستند، ثمره آموزش و پرورش خواهند بود و در آینده‌ای نه چندان دور مفید و مؤثر بودن نخبگان را خواهیم دید.

معاون حقوقی و امور مجلس افزود: ان شاء الله بتوانیم مقدمات اجرای سند تحول بنیادین را فراهم سازیم و در نظام تعلیم و تربیت سند تحول بنیادین را محقق سازیم.

او همچنین از حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی که توجه ویژه‌ای به آموزش و پرورش در مجلس شورای اسلامی و هم در نماز جمعه تهران دارند تشکر کرد و گفت: مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دکتر مهاجرانی که در رأس این مرکز است همواره منشا خبرهای خوب از موفقیت‌های دانش‌آموزان عزیز کشورمان در صحنه‌های بین‌المللی علمی و پرورشی بوده‌اند و نمایندگان نیز همیشه پشتیبان این امور هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار