فرماندار شهرستان پارس‌آباد مغان:

تندیس استاد شهریار در ورودی شهر پارس‌آباد نصب می‌شود

اردبیل (پانا) - فرماندار شهرستان پارس‌آباد مغان گفت: تندیس استاد شهریار به پیشنهاد بنده در شورای فرهنگ عمومی شهر، متناسب با شان و منزلت این شاعر گرانقدر طراحی و ساخته شده و در میدان آزادی ورودی از سمت اجیرلو پارس‌آباد مغان نصب می‌شود.

کد مطلب: ۸۷۴۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد
تندیس استاد شهریار در ورودی شهر پارس‌آباد نصب می‌شود

علی علایی در نشست با خبرنگاران در پارس‌آباد اظهار داشت : نزدیک به 30 هزار نفر از جمعیت 200هزار نفری این شهرستان بیکار هستند اما فرصت‌های اشتغال فراوانی نیز در آن وجود دارد .

وی با تاکید بر اینکه جایگاه دومین شهر پرجمعیت استان اردبیل باید در ایجاد اشتغال ارتقا پیدا کند، بیان کرد: تسهیلات مناسبی برای بخش توسعه روستایی و اشتغالزایی پیش‌بینی شده و موضوع اعتبار طرح اشتغال فراگیر نیز در جریان است تا زمینه مناسبی برای اشتغال و حمایت از سرمایه‌گذاران فراهم شود.

علایی تصریح کرد: این نشست‌ها باید تداوم داشته باشد و از رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انتظار می‌رود نشست بعدی یک ماه دیگر با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و نیز با حضور مسئولان مرتبط شهرستان برگزار شود .

فرماندار شهرستان پارس‌آباد مغان گفت : تندیس استاد شهریار به پیشنهاد بنده در شورای فرهنگ عمومی شهر با هزینه‌کرد 500 میلیون ریال، متناسب با شان و منزلت این شاعر گرانقدر طراحی و ساخته شده و در میدان آزادی ورودی از سمت اجیرلو پارس‌آباد مغان نصب می‌شود .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس‌آباد مغان نیز گفت: 9 انجمن با نام‌های خوشنویسی، هنرهای تجسمی، شعر، موسیقی، پژوهش و تحقیق، ادبی و داستان و سینمایی جوان و تئاتر با بیش از700 عضو ثابت و سیار و همچنین 6 گروه نمایش دارای پروانه در این شهرستان فعالیت می‌کنند .

مجتبی هاتف افزود: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان که قریب به 110 کانون با بیش از یک هزار عضو به عنوان نمایندگان این اداره در بخش‌های مختلف شهر و روستا اقدام به انجام فعالیتهای فرهنگی و هنری می‌کنند .

وی با بیان اینکه 10 نشریه محلی دارای مجوز کشور متعلق به این شهرستان است، اظهار کرد: تعداد 9 پایگاه خبری و هشت نمایندگی روزنامه سراسری و سه نماینده خبرگزاری به نام‌های تسنیم، ایرنا و فارس در این منطقه فعالیت می‌کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار