حضور یحیی گل محمدی در بین دانش‌آموزان محروم مشهد

قول سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان به دانش‌آموزان محروم برای ساخت یک مدرسه

تهران (پانا)‌- سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان در مراسمی که انجمن خبرنگاران و عکاسان خراسان رضوی برای دانش آموزان یکی از مدارس محروم مشهد برگزار کرد، شرکت کرد.

کد مطلب: ۸۷۴۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
حضور یحیی گل محمدی در بین دانش‌آموزان محروم مشهد

به گزارش سایت باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده خراسان، در این مراسم اقلام آموزشی، پرورشی و ورزشی به دانش‌آموزان این مدرسه اهدا شد.

در این مراسم که برخی از مدیران شهرداری مشهد، پیشکسوتان و خبرنگاران ورزشی حاضر بودند، یحیی گل‌محمدی به همراه مجتبی سرآسیایی، قائم مقام و جواد طاری‌بخش، مدیر روابط عمومی باشگاه پدیده نیز حضور داشتند.

در این مراسم تعدادی نیمکت و دیگر وسایل آموزشی و ورزشی برای استفاده دانش‌آموزان به این دبستان اهدا شد. گل محمدی نیز با حضور در این مراسم با دانش‌آموزان این مدرسه گفت‌وگو کرد و با آنها عکس یادگاری گرفت.

حال و هوای دانش‌آموزان این مدرسه محروم با دیدن گل محمدی وصف‌نشدنی بود و آنها علاوه بر تشویق سرمربی پدیده که به مدرسه آنها آمده بود از او امضا می‌گرفتند و گل‌محمدی نیز با رویی گشاده پذیرای آنها بود. گلمحمدی و سرآسیایی در ادامه بازدیدی را از این مدرسه ۵ کلاسه داشتند.

وقتی گل‌محمدی به یکی از کلاس‌های این مدرسه که در کانکس بود رفت وعده داد تا بتواند با کمک بازیکنان تیمش کمک‌هایی را برای ساخت کلاس درس خارج از کانکس انجام دهد.

دبستان دکتر قاسمی واقع در روستای محروم برزش‌آباد در فاصله ۱۰ کیلومتری مشهد با ۵ کلاس درس که یکی از آنها در کانکس است، در دو شیفت صبح و عصر به بیش از ۱۵۰ دانش‌آموز دختر و پسر خدمات ارائه می‌کند اما امکانات بسیار محدودی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار