برگزاری جشن ماه ربیع ویژه خانواده های کارکنان کمیته امدادحضرت امام خمینی(ره)درشهرستان شیروان

بجنورد(پانا)-به مناسبت ولادت باسعادت پیامبراکرم(ص)وامام جعفرصادق(ع)جشن "ماه ربیع" ویژه خانواده های کارکنان کمیته امدادحضرت امام خمینی(ره) و با حضور محمد حسین اسلامی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شیروان، درکانون فرهنگی تربیتی سمیه این شهرستان برگزارگردید.

کد مطلب: ۸۷۴۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن ماه ربیع ویژه خانواده های کارکنان کمیته امدادحضرت امام خمینی(ره)درشهرستان شیروان

محمدعلی بهمنیارمعاون کمیته امدادحضرت امام خمینی(ره) در این جشن گفت:همه موفقیت ها و تلاش های انجام گرفته در کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)شهرستان شیروان از همکاری تنگاتنگ و پر از صفا و صمیمیت خانواده های این نهاد مقدس نشأت گرفته است.

وی با بیان تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان و خانواده های محترم آنان افزود:برای پیشرفت بیشتر در امور جاری این نهاد نسبت به گذشته باید همه با هم دست در دست هم نهاده و با یکدیگر همکاری های لازم را داشته باشیم.

علیرضا خالق پناه کارشناس ارشد مشاوره اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان نیز در این جشن در رابطه با انواع سبک های فرزند پروری در خانواده ها گفت:یادگیری اولیه فرزندان در محیط خانواده ها اتفاق می افتد لذا ژنتیک ظرفیت فرد را آماده نموده و محیط نیز این ظرفیت را پر می کند.

وی از خانواده ها درخواست نمود با توجه به تفاوت های فردی افراد، به هیچ عنوان فرزندان خود را با دیگر همسالان آنان مقایسه نکرده و برای تربیت فرزندان خود در دوران کودکی از شیوه های بازی و روش تربیت سهل گیرانه و در دوره های دیگر سنی از سبک فرزند پروری منطقی همراه با اقتدار استفاده نماید.

یادآور می شود که قرائت قرآن توسط علی حسن زاده، پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، تکنوازی ویولن توسط سروش بافطرت، اجرای سرود ای ایران توسط امیرمحمد خسروانی درپرچین، اجرای تواشیح توسط قرآن آموزان دارالقرآن امام علی(ع)به مربیگری خانم فاطمه رحیمی، مجری برنامه و اجرای مسابقات فرهنگی همراه با اهدای جوایز به منتخبین توسط مربی پیشتاز حسینعلی ظفری، اجرای نمایش طنز با عنوان دنیای پوست پیازی توسط دانش آموزان سید سجاد علیمی، سید سینا علیمی و مهدی داوردوست به نویسندگی و کارگردانی سید هادی علیمی، اجرای تکنوازی دوتار توسط مجتبی علیزاده، اجرای تواشیح خاتم پیامبران توسط دانش آموزان آموزشگاه شهیدحسن زاده خانلق به مربیگری خانم زارع از دیگربرنامه های این جشن خانوادگی بود.

این جشن توسط کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و با همکاری اداره دانش آموزی شهرستان شیروان برگزار گردید.

خبرنگار ام البنین ملاعلی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار