تجلیل ازمنتخبین دومین مسابقه کتابخوانی دبیرستان پسرانه سمای شیروان

بجنورد (پانا)-منتخبین دومین دوره از مسابقات کتابخوانی دبیرستان غیر دولتی پسرانه سما به مناسبت های هفته وحدت، کتاب و کتابخوانی و دهه وقف مورد تجلیل قرار گرفتند.

کد مطلب: ۸۷۴۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل ازمنتخبین دومین مسابقه کتابخوانی دبیرستان پسرانه سمای شیروان

مدیر دبیرستان پسرانه غیردولتی سما با اشاره به شعار سال ، حال خوش با کتاب گفت: به منظور توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی و افزایش سطح آگاهی دانش آموزان یک دوره مسابقه چهار جوابی با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شیروان برگزار گردید.

رضا ارزمان زاده منتخبین این دوره از مسابقات را دانش آموزان حسین ترشیزی، محمد ایمانی، علی اصغر خدادادی، امیرحسین طلوعی، سعید نادر تالشی و سید مهدی حسینیان اعلام نمود.

مسئول کتابخانه های مجتمع فرهنگی آموزشی سما نیز اظهار داشت: مسابقات کتابخوانی در این دبیرستان به صورت ماهیانه برگزار می شود و به منتخبین نیز هدایایی به رسم یادبود در مناسبت های ویژه تقدیم می گردد.

کبری محمد جعفری افزود:به منظور تشویق دانش آموزان به مطالعه کتاب های غیر درسی در هر ماه 10 نفر از کتابخوانان برتر نیز معرفی و هدایایی به آنان اهداء می گردد.

یادآوری می شود که اولین دوره مسابقه کتابخوانی با عنوان " درس هایی از کربلا " در ماه محرم برگزار و به نفرات برتر هدایایی به رسم یادبود تقدیم گردید.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار