مدرسه ی ایمن جامعه ای تاب آور

کرمان(پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان در بیستمین مانور زلزله و ایمنی ضمن اشاه به برگزاری دوره های مدیریت بحران برای دانش آموزان گفت:هدف از برگزاری این مانورها بالا بردن سطح آگاهی و اطلاعات عمومی جامعه است .

کد مطلب: ۸۷۴۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه ی ایمن جامعه ای تاب آور

هاشم برآوردی گفت: از آنجایی که دانش آموزان بهترین سفیران و نمایندگانی هستند که اطلاعات و آگاهی های خود را به خانواده ها منتقل می کنند، بهترین راه بالا بردن سطح توانمندی جامعه از طریق دانش آموزان است.

برآوردی افزود:دانش آموزان در همه ی ابعاد و قسمت های مختلف چه در همیار پلیس چه در آموزش هایی که در حین مانور زلزله داده می شود اطلاعات خوبی به خانواده ها منتقل می کنند و امسال با شعار مدرسه ی ایمن ، جامعه ی تاب آور و محله محوراین مانور برگزار شد.

وی افزود: این مانور با مشارکت دستگاه های مختلف منجمله ،استانداری ، آموزش و پرورش با محوریت سازمان دانش آموزی ، هلال احمر ،اورژانس و فوریتهای پزشکی ، پلیس و اصحاب رسانه برگزار شد .

وی ابراز امید واری کرد که در سالهای آینده بتوانیم این مانور ها را بصورت واقعی تر برگزار کنیم .

برآوردی گفت: برای اینکه آمادگی مسئولین را در زمان بروز حاثه و بحران محک بزنیم بایستی بدون اطلاع قبلی از ایستگاه هایی که قسمت امدادی هستند حرکت کنیم تا ببینیم در محل حادثه به چه میزان و با چه مدت زمانی حضور پیدا می کنند .

وی افزود: انشاالله ورژن جدید در سال های آتی برای مانور زلزله و سایر مانورها در سطح استان خواهیم داشت .

مانور زلزله امروز در تمامی مدارس برگزار شد ودر 32 شهرستان و منطقه حداقل در 5 مدرسه این مانور اجرا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار