در مصاحبه با پانا

رئیس سازمان دانش آموزی قم : اجرای مانور زلزله در مدارس به صورت مداوم صورت گیرد

قم (پانا)- رئیس سازمان دانش آموزی خواستار اجرای هر چه بیشتر آموزش های عملی همچون مانور زلزله در مدارس جهت کاهش آسیب در مواقع بروز حادثه شد.

کد مطلب: ۸۷۴۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان دانش آموزی قم : اجرای مانور زلزله در مدارس به صورت مداوم صورت گیرد

ابوالفضل پورمحمدیان رئیس سازمان دانش آموزی در مصاحبه اختصاصی با پانا هدف از اجرای برنامه مانور سراسری زلزله را ایجاد آمادگی نسبی در دانش آموزان جهت مقابله با بلایای طبیعی از جمله زلزله دانست و اظهار کرد: بیش از 25 کارگره از مسئولین استان و مدیران دستگاه های اجرایی کار نظارت بر روند اجرای صحیح مانور را بر عهده داشتند.

پور محمدیان تصریح کرد: بیش از 170 هزار دانش آموز در 1300 واحد آموزشی با هماهنگی هلال احمر و پشتیبانی سازمان دانش آموز آموزش مقابله با زلزله دیده اند.

رئیس سازمان دانش آموزی خاطر نشان کرد: بیستمین مانور سراسری زلزله با شعار مدیریت بحران، جامعه تاب آور، با محوریت سازمان دانش آموزی و همکاری جمعیت هلال احمر، آتشنشانی، شهرداری، اورژانس، اداره کل مدیریت بحران، صدا و سیما و سایر نهادهای ذیربط اجرا شد.

وی افزود: امیدواریم با اجرای مداوم طرح سالانه مانور زلزله به صورت ماهانه این آموزش ها را در دانش آموزان نهادینه سازیم تا در مواقع بروز خطر از میزان صدمات و تلفات کاسته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار