برگزاری صبحگاه پژوهشی توسط دانش آموزان دبیرستان فرزانگان دوره اول

یزد (پانا) - دانش آموزان دبیرستان دخترانه استعدادهای درخشان فرزانگان دوره اول با حضور کادر آموزشگاه و دانش آموزان در سالن آمفی تاتر پژوهشگاه آیت الله خاتمی، صبحگاه پژوهشی برگزار کردند.

کد مطلب: ۸۷۴۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری صبحگاه پژوهشی توسط دانش آموزان دبیرستان فرزانگان دوره اول

"فاطمه قادریه"، معاون فن آوری دبیرستان فرزانگان دوره اول، در گفتگو با خبرنگار پانا گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شد؛ دانش آموزانی که در زمینه تهیه مقاله پژوهشی فعالیت داشته و اثرشان حائز رتبه شده است جهت ارائه مقاله در صبحگاه پژوهشی که بصورت ماهیانه برگزار می شود نام نویسی کرده و به ترتیب کارشان را ارائه دهند.

وی تاکید کرد: دانش آموزان علاقمند به اجرای این برنامه، موظف هستند نکات مربوط به ارائه مقاله را رعایت نمایند.

قادریه افزود: ارائه دهندگان مقاله می توانند از کارشناسان مرتبط با موضوع پژوهش خود نیز جهت حضور در روز ارائه، دعوت بعمل بیاورند.

او ادامه داد: پژوهشگران با نظر معاون فن آوری و دانش آموزان که بر اساس معیارهایی از قبیل: نحوه ارائه، تهیه نسخه صحافی شده مقاله، پاورپوینت علمی و پاسخ به سوالات مطرح شده؛ صورت می گیرد مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

وی اظهار داشت: تمام آثار ارائه شده جهت نظرسنجی در اردیبهشت ماه، بصورت مجدد به دانش آموزان معرفی خواهد شد تا بتوانند با دقت بیشتری به بهترین ارائه رای بدهند.

قادریه افزود: بهترین ارائه که از طرف دانش آموزان و معاون فن آوری انتخاب شود مورد تشویق قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار