مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان :آموزش مهارت ها کمک چشمگیری در جهت کاهش تلفات و خسارات زلزله داشته است

اصفهان (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان در مراسم نمادین بیستمین مانور سراسری زلزله گفت:آموزش مهارت ها باید در سطح جامعه نهادینه شود و مختص روز برگزاری مانور نباشد و در صورت امکان در طول سال تحصیلی برای دانش آموزان این آموزشها اجرا شود.

کد مطلب: ۸۷۴۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان :آموزش مهارت ها کمک چشمگیری در جهت کاهش تلفات و خسارات زلزله داشته است

مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان در مراسم نمادین بیستمین مانور سراسری زلزله که در دبیرستان پسرانه شهید خرازی ناحیه 3برگزار شد گفت : کشور ایران به دلیل اینکه روی گسل قرار دارد یکی از کشورهای زلزله خیز دنیا محسوب می شود و جزء 6 کشور زلزله خیز دنیا می باشد. انسانها رفتارها و تغییرات درونی کره زمین را نمی توانند تشخیص و تغییر دهند و همیشه باید آماده مقابله با رفتارهای درونی زمین که یکی از آنها زلزله می باشد را داشته باشند.

عباس زهیری در ادامه گفت : نظارت بر چگونگی ساخت و سازها و آمادگی و آموزش به همه مردم و بویژه دانش آموزان می تواند آمار خسارات و تلفات زلزله را تا حد زیادی کاهش دهد. آموزش پناهگیری ، خروج اضطراری و آماده نمودن مدرسه بعنوان مکان ایمن جهت مراحل بعد از وقوع زلزله می تواند کمک چشمگیری در جهت کاهش تلفات و خسارات زلزله داشته باشد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان در پایان ضمن تشکر از کلیه مسئولین و عوامل اجرایی برگزاری مانور گفت : باید سعی ما بر این باشد که این

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار