روابط عمومی نقش مهمی در ارتقای جایگاه دستگاه ها بر عهده دارد

رشت(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت : روابط عمومی گسترده ترین شبکه سیستمی و ارتباطی دستگاه آموزش و پرورش است و نقش مهمی در امید آفرینی جامعه دارد .

کد مطلب: ۸۷۴۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
روابط عمومی نقش مهمی در ارتقای جایگاه دستگاه ها بر عهده دارد

نادر جهان آرای در همایش سراسری روسای ادارات اطلاع رسانی و روابط عمومی کشور با تبیین نقش افراد در منزلت آموزش و پرورش گفت : روابط عمومی از ارکان مهم آموزش و پرورش است و سه ویژگی انگیزه، استعداد و مهارت باعث پویایی این نهاد می شود . وی جوان گرایی را از ویژگی های راهبردی روابط عمومی دانست و گفت : شناخت درست استعداد و بسترسازی برای ظهور و بروز آن می تواند ارتباط دو سویه ی جامعه و آموزش و پرورش را دو چندان کند . مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به درپیش بودن چهل سالگی نظام جمهوری اسلامی ایران گفت : باید خدمات نظام در این دوره و بویژه در دولت دوازدهم به خوبی تبیین و روح امید و نشاط در جامعه دمیده شود .
جهان آرای با اشاره به وجود برخی مشکلات داخلی که ناشی از بدعهدی های خارجی است خاطر نشان کرد : به رغم وجود این ناملایمات و مشکلات در کشور بسیاری از معوقات دولت در آموزش و پرورش پرداخت شده و این روند ادامه دارد . وی با اشاره به برخی از ویژگی های استان گیلان گفت : با وجود برخی از مواهب طبیعی 2/3 درصد جمعیت کشور و 8/2 درصد جمعیت دانش آموزی را در خود جای داده و دارای 390 هزار دانش آموز و 28 هزار همکار فرهنگی است .
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در پایان اظهار امیدواری کرد: برگزاری این همایش برکات مهمی در ارتقای فرهنگ اطلاع رسانی و بیان خدمات دولت در دستگاه آموزش و پرورش داشته باشد .

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش نیز در این همایش با اشاره به ویژگی گذار از وضعیت سنتی به دوران جدید گفت : مدیران دارای تفکر توسعه گرا حلقه وصل ارزشهای کهن و شرایط جدید هستند دو نگاه تحول آفرین ، از سیاست های دوره جدید وزارت آموزش و پرورش است . وی با ابراز خرسندی از برگزاری همایش سراسری روسای روابط عمومی آموزش و پرورش کشور در گیلان خاطر نشان کرد : اشتراک گذاری تجربیات ، تبیین سیاست های جدید روابط عمومی در آموزش و پرورش و تقویت نقاط قوت را از اهداف برگزاری این همایش برشمرد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش تامین منافع معلمان را از اهداف اصلی بزرگ ترین دستگاه تعلیم و تربیت دانست و برگسترش نگاه توسعه گرا در جهت ارتقای سطح علمی دانش آموزان و همچنین مقام و منزلت فرهنگیان تاکید کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار