درخشش گروه هم خوانی قرآن کریم دانش آموزان پسر استان زنجان ‌در مسابقات مراکز ‌دارالقرآن‌های سراسر کشور

زنجان(پانا)-گروه هم خوانی قرآن کریم دانش آموزان پسر استان زنجان در مسابقات مراکز دارالقرآن‌های سراسر کشور به مقام چهارم دست یافت.

کد مطلب: ۸۷۴۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد
درخشش گروه هم خوانی قرآن کریم دانش آموزان پسر استان زنجان ‌در مسابقات مراکز ‌دارالقرآن‌های سراسر کشور

مجید نظری رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل در گفتگویی اظهار داشت: مسابقات هم خوانی قرآن کریم دانش‌آموزان مراکز دارالقرآن‌های سراسر کشور با حضور ۲۱ استان منتخب در دو بخش دختران و پسران در اصفهان برگزار شد.
وی تصریح کرد: آموزش و پرورش استان زنجان نیز در دو بخش منتخب دختران و پسران در این دوره از مسابقات شرکت کرد که در گروه دختران به مقام یازدهم دست یافت و در گروه پسران نیز در جایگاه چهارمی قرار گرفت.
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره ‌کل آموزش و پرورش استان زنجان افزود: در بخش پسران استان خوزستان در جایگاه اول قرار گرفت و استان‌های اصفهان و آذربایجان شرقی مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.
وی با اشاره به اینکه گروه هم خوانی قرآن با ترکیب گروه پنج تا ۷ نفره تشکیل می‌شود، یادآور شد: دانش‌آموزان منتخب دختر و پسر از دانش‌آموزان قرآنی مرکز دارالقرآن ولایت ناحیه دو زنجان بودند.
نظری ادامه داد: این دوره از رقابت‌ها، دومین دوره مسابقات هم خوانی قرآن کریم بود که در بخش دختران از تاریخ ۲۲ آبان ‌ماه تا ۲۴ آبان‌ماه و در بخش پسران از ۲۹ آبان‌ ماه تا ابتدای آذرماه برگزار شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار