المپیاد ورزشی مدارس، ظرفیت ذهنی و آموزشی دانش آموزان را افزایش می دهد

کاشان (پانا) - یک کارشناس تربیت بدنی گفت: برگزاری المپیاد ورزشی در مدارس باعث شور و نشاط در بین دانش آموزان شده و ظرفیت ذهنی و آموزشی آنها را افزایش می دهد.

کد مطلب: ۸۷۴۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد
المپیاد ورزشی مدارس،  ظرفیت ذهنی و آموزشی دانش آموزان را افزایش می دهد

عباس سالمی ستوده در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: هدف از برگزاری این المپیاد نباید محدود به برگزاری یک دوره مسابقات ورزشی شود بلکه باید منجر به هدفمندی و تحول در ساختارهای نظام آموزشی شود.

وی افزود: مدارس باید با جلب ظرفیت شورای دانش آموزی انجمن اولیا و مربیان، برگزاری این المپیاد را تقویت کرده و دانش آموزان را برای زندگی بهتر، بانشاط تر و اثربخش آماده کرده و مهارتهای زندگی را به خوبی یاد بگیرند .

وی تصریح کرد: تندرستی و سلامت در جامعه از هر چیزی مهم تر است و دانش آموزان باید ورزش را بخشی از زندگی خود قرار دهند زیرا شهروندی که با نشاط و تندرست است می تواند به موفقیت های بزرگ دست پیدا کند.

این کارشناس تربیت بدنی تاکید کرد: یکی از مهمترین کارکردهای ورزش رشد اجتماعی است .دانش آموزان ما به عنوان شهروندان آینده به تحرک، پویایی و شادی بیشتری نیازمند هستند و باید فعالیتها و برنامه های نظام آموزشی مدرسه محور و دانش آموز محور باشد .

سالمی ستوده گفت: ترویج ورزش مدرسه ای و دیگر فعالیت های ورزشی موجب حفظ سلامت روحی و جسمی دانش آموزان شده و می تواند رشد و تکامل همه جانبه بچه ها را در بر داشته باشد .

به گزارش پانا، المپیاد درون مدرسه ای از 26 مهرماه در مدارس آغاز شده و تا بهمن ماه ادامه دارد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار