سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران: شانس زیادی برای حضور در مراحل آخر قهرمانی آسیا داریم

تهران (پانا) - کتایون خسرویار، سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران ابراز امیدواری کرد که تیمش با برنامه‌های تدارکاتی در نظرگرفته شده بتواند به مراحل بالاتر مسابقات قهرمانی آسیا برسد.

کد مطلب: ۸۷۴۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران: شانس زیادی برای حضور در مراحل آخر قهرمانی آسیا داریم

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کتایون خسرویار سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران درباره بازی ایران مقابل ازبکستان در تورنمنت کافا، گفت: در رقابت‌های آسیای مرکزی کشورهای ایران، ازبکستان، افغانستان، تاجیکستان و قرقیزستان حضور دارند. این تورنمنت برای ما و ازبکستان به خاطر آماده‌سازی برای حضور در رقابت‌های آینده است اما برای کشورهای دیگر این فرصت را به وجود آورده تا با تیم‌های قدرتمند بازی کنند و ما هم به پیشرفت فوتبال آسیای مرکزی کمک می کنیم.

وی درباره اتفاقاتی که بعد از بازی ایران مقابل ازبکستان صورت گرفت و درگیری‌های پیش آمده، عنوان کرد: ما افغانستان را با نتیجه 6 بر صفر بردیم و در این دیدار از بازیکنان جوان استفاده کردیم. در دیدار با ازبکستان آنها فکر نمی‌کردند ما این قدر قوی باشیم به همین دلیل شوکی به این تیم وارد کردیم. بازی خوبی بود اما داور قضاوت خوبی نداشت و باعث شد تا در حین بازی، بازیکنان با یکدیگر درگیر شوند.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران در پایان گفت: حضور در این تورنمنت‌ها باعث می‌شود تا برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده شویم. هم من و هم بازیکنان نکات زیادی را از این بازی‌ها یاد می‌گیریم. حضور عبدی و حبیبی نیز کمک زیادی کرده است. ما این شانس را داریم که در مسابقات پیش رو تا مرحله آخر پیش برویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار