اختصاص 500 میلیارد ریال اعتبار برای ترویج منابع طبیعی آذربایجان غربی

ارومیه(پانا) - معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: 500 میلیارد ریال اعتبار ویژه برای بخش ترویج منابع طبیعی استان از محل صندوق توسعه ملی اختصاص یافته است.

کد مطلب: ۸۷۴۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص 500 میلیارد ریال اعتبار برای ترویج منابع طبیعی آذربایجان غربی

هادی قاسمی در جمع مستندسازان پروژه های آبخیزداری آذربایجان غربی افزود: اختصاص این رقم قابل توجه خیز بلندی در راستای جلب بیش از پیش مشارکت های مردمی برای حراست از منابع طبیعی استان است.


وی اضافه کرد: عرصه نشینان و روستاییان، بهره برداران اصلی در فرآیند حفظ منافع اجرای طرحهای آبخیزداری هستند و این مشارکت و همدلی باید بیش از پیش افزایش یابد.


وی بیان کرد: سرمایه گذاری در بخش فرهنگی و ترویجی در حوزه منابع طبیعی اثرهای قابل توجهی را در بر دارد و یکی از چالش های کنونی منابع طبیعی فرهنگ سازی و ایجاد بستر همکاری متقابل با مردم درعرصه های ملی و منابع طبیعی است.


معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی ادامه داد: امسال اجرای طرح های آبخیزداری از محل صندوق توسعه ملی تلفیقی از اجرا، مشارکت و ترویج است که آحاد مردم در این امر ملی ما را یاری و همراهی می کنند.


قاسمی گفت: هم اینک با به خدمت گرفتن حدود 25 نفر از تسهیل گران در حوضه های آبخیز آذربایجان غربی، مشارکت عمومی در اجرای طرح های آبخیزداری رونق یافته و امیدواریم با ادامه این طرح ملی بیش از گذشته به دستاورد های ترویجی در ترویج فرهنگ منابع طبیعی و صیانت از آب و خاک نائل گردیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار