همزمان با سراسر کشور مانور زلزله در تمام مدارس خوی اجرا شد

ارومیه(پانا)-همزمان با سراسر کشور مانور زلزله با حضور معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش خوی و ستاد مدیریت بحران فرمانداری اجرا شد.

کد مطلب: ۸۷۴۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
همزمان با سراسر کشور مانور زلزله در تمام مدارس خوی اجرا شد

همزمان با سراسر کشور مانور زلزله با حضور معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش خوی و جمعی از مسئولین اداره آتش نشانی ، اداره امداد و نجات هلال احمر ، پلیس 110 ، اداره برق ، شرکت آب و فاضلاب و ستاد مدیریت بحران فرمانداری در محل دبیرستان هیات امنایی شهید چمران اجرا شد.

محمود شرفی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش خوی در مراسم نمادین شهرستانی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مسئولین محترم و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان هدف از برگزاری این مانور را آشنایی دانش آموزان با نحوه پناه گیری و آمادگی دانش آموزان در مواقع بروز حوادث و بحرانهای احتمالی و نیز ارزیابی دستگاههای امداد رسان در خدمت رسانی به موقع به مصدومان حوادث احتمالی دانستند

وی همچنین تصریح کرد: دانش‌آموزان، در محیط مدرسه و محیط منزل از جمله گروه‌های جامعه هستند که همواره در معرض خطرات ناشی از زلزله قرار دارند و بایستی در جهت کیفی‌سازی در امر آموزش صحیح امداد و نجات اقدامات لازم صورت گیرد.


مدیر آموزش وپرورش خوی افزود : پناه‌گیری و خروج صحیح از درب‌های اضطراری مدارس از اهدف دیگربرگزاری این مانور سراسری است و در طول سال تحصیلی؛ مدارس بایستی با برگزاری کلاس‌های آموزش امداد و کمک‌های اولیه رسالت آموزشی خود را به درستی انجام نمایند.

دستگاههای امداد رسان نیز در این مانور با استفاده از امکانات خودرویی و درمانی گوشه هایی از توانمندیها ی خود را در کمک به مصدومان در بروز حوادث احتمالی از جمله زلزله به نمایش گذاشتند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار