آیین کلنگ‌زنی مدرسه شش کلاسه مشارکتی در منطقه ماسور خرم آباد برگزارشد

خرم آباد ( پانا ) - آیین کلنگ‌زنی مدرسه شش کلاسه مشارکتی اخوان کریمی در منطقه باغ ارتش ماسور خرم آباد با حضور مدیر کل آموزش و پرورش لرستان، مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان لرستان و مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ خرم آباد برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۳۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
آیین کلنگ‌زنی مدرسه شش کلاسه مشارکتی در منطقه ماسور خرم آباد برگزارشد

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در آیین کلنگ زنی این آموزشگاه با اشاره به اینکه ساخت این مدرسه در دو فاز انجام خواهد شد ،گفت : فاز اول احداث مدرسه خیرسازشش کلاسه اخوان کریمی با مشارکت اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس در زمینی به مساحت یک هزار و 624مترمربع و با زیربنای ۹۳۵ متر در دو طبقه با سازه بتنی و با محوطه یک هزار و 150 متر مربع ،ساختمان سرایداری سرویس بهداشتی و آبخوری و حصار کشی به پیمانکار واجد شرایط واگذار شده است.

رضا زینی وند مقدم با اشاره به نهضت مدرسه سازی در کشور از اقدام ارزشمند خیرین مدرسه ساز تقدیر و تشکر کرد و گفت :هیچ کار خیری بهتر و برتر از مدرسه سازی نیست زیرا به واسطه ساخت مدرسه جامعه ساخته خواهد شد .
وی در ادامه به اهمیت ترویج کار خیر در جامعه و آثار مادی و معنوی آن اشاره کرد و گفت : عزت نفس و اعتبار در این دنیا و باقیات صالحات در جهان آخرت از ثمرات و برکات این کار مقدس است .
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در پایان فرزند صالح، عمل نیک و آموختن دانش و عمل به آن را سه چیز ماندگار در زندگی این دنیا عنوان کرد که امر مدرسه سازی شامل هر سه مقوله می باشد .

سید علی محمد رضوی، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان لرستان،در آیین کلنگ زنی مدرسه شش کلاسه مشارکتی اخوان کریمی گفت: آموزش به عنوان مهم ترین نیاز پایه هر جامعه است و امروز با ساخت این دو مدرسه در کنار هم درب زندانها بسته میشود . وی با تقدیر از اقدام ارزشمند امیر سرتیپ دریکوند که با تمهید مقدمات، زمینه انجام این کار خدا پسندانه را فراهم آورده است تقدیر کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار