پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در دستور کار فرمانداری پاکدشت قرار گرفت

پاکدشت (پانا) - نشست ستاد ساماندهی ، پیشگیری و مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز با حضور مسئولان شهرستان پاکدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۳۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در دستور کار فرمانداری پاکدشت قرار گرفت

نشست ستادساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز به ریاست هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت و با حضور معاون فنی و عمران فرمانداری ، بخشداران مرکزی و شریف آباد ، روسای شورای اسلامی شهر پاکدشت ، فرون آباد و شریف آباد ،شهردار پاکدشت و اعضای این ستاد درسالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت بر تداوم اجرای اقدامات پیشگیرانه در راستای مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز در سطح شهرستان تاکید کرد.
در ابتدای این نشست اعضای ستاد ،گزارش اقدامات یک ماهه دستگاه متبوع خود در راستای ساماندهی وضعیت ساخت و ساز
را ارائه نمودند.
تمهیدی ضمن تشکر از اقدامات دستگاه های اجرایی و همراهی دستگاه قضایی و انتظامی در راستای اجرای طرح مقابله جدی با ساخت و ساز غیرمجاز در سطح روستاها و شهرها و اراضی کشاورزی شهرستان گفت : رویکرد ما در مبارزه با ساخت و ساز غیر مجاز ، اقدام پیشگیرانه است و شهرداران ، بخشداران و دهیاران موظفند هر جا مصالح ساختمانی مشاهده کردند . مجاز بودن ساخت وساز را بررسی نمایند و در صورت غیر قانونی بودن نسبت به جمع آوری آن اقدام کنند.
تمهیدی در ادامه افزود: ما باید با فرهنگ سازی از ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح شهرستان جلوگیری کنیم و با اقدامات پیشگیرانه مانع افزایش تخلفات در حوزه ساخت و ساز شویم.

تمهیدی در پایان افزود: صدور هر حکم تخریب به عنوان یک نمره منفی برای آن دستگاه اجرایی تلقی می شود و با اینکه صدور و اجرای این احکام ، امری قانونی است اما اساسا نباید ساخت و ساز غیر مجاز صورت بپذیرد تا مجبور شویم خسارات جبران ناپذیری را متحمل شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار