ارائه خدمات پزشکی در بسیج روستا ی فروتقه کاشمر

کاشمر (پانا)-خدمات پزشکی بسیج در روستا به همت بهداشت روستاو تعدادی از پزشکان اهل روستا در محل مرکز بهداشت شماره 2 روستای فروتقه انجام گرفت.

کد مطلب: ۸۷۳۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
ارائه خدمات پزشکی  در بسیج روستا ی فروتقه کاشمر

خدمات رایگان پزشکی به همت مردم و خانه ی شماره ی 2بهداشت روستا و دهیاری و شورای اسلامی و دکتر هادی این برنامه ی پزشکی را در پایگاه شهید باهنر و بسیج سکینه خاتون بانوان نیز برگزار شد .
خبرنگار پانا با رئیس شورای روستا و اعضای شورا گفتگو کرد و محمد رمضانی رئیس شورا هدف خود را از برگزاری این خدمات کمک به مردم و گرامیداشت هفته ی بسیج دانست وگفت که ما باید از کسانی که مارا در این راه کمک کردند تشکر کنیم و این برنامه تاکنون دوبار در روستا برگزار شده است وهدف ما این است که قدم کوچکی برداریم و یک کمک مالی به مردم بشود .

محمد بافنده رئیس بسیج باهنر افزود که ما این برنامه به کمک دکتر هادی و بسیج بانوان سکینه خاتون برگزار کردیم و وسایل پزشکی را از بهداشت شماره ی 2تهیه ودر اینجا خدمات پزشکی را انجام می دهیم و کاملا این خدمات برای مردم رایگان است

دکتر هادی گفت که من می خواهم کمکی به مردم روستا کنم و هفته ی بسیج را به کمک مسئولین خجسته بداریم.و محمد رمضانی افزود که از برنامه های انجام گرفته بازدید از خانواده ی ایثار گران وشهیدان و غبار روبی گلزار شهدا بوده است . ودر پایان اعضای شورا از دکتر هادی نیز تشکر کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار