فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران: یادواره‌های شهدا نماد فرهنگ ایستادگی و ایثار دلاورمردان ایران اسلامی است

اسلامشهر (پانا) - فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در دهمین یادواره ۶۷ شهید کارگری شهرستان اسلامشهرگفت : بسیج مستضعفین یکی از دستاوردهای انقلاب در عرصه‌های مختلف است و برکات چشمگیری برای کشور ایجاد کرده است.

کد مطلب: ۸۷۳۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران: یادواره‌های شهدا نماد فرهنگ ایستادگی و ایثار دلاورمردان ایران اسلامی است

سردار حسن حسن‌زاده در دهمین یادواره ۶۷ شهید کارگری شهرستان اسلامشهر که درپمحل حسینیه شرکت ایران خودرو دیزل برگزار شد،با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: امروز بر ما بشارتی است که شهدا ما را به این مجلس معنوی دعوت کردند.

وی در ادامه فرهنگ ایثار ومقاومت ملت ایران در برابر استکبار جهانی، را یک الگو در دنیابرشمرد وبااشاره به ویژگی‌های بسیجیان جان برکف،در نظام اسلامی افزود:در آستانه چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران قرار داریم و بسیج مستضعفین یکی از دستاوردهای انقلاب در عرصه‌های مختلف، هست وبرکات چشمگیری برای کشور ایجاد کرده است.

وی تاکید کرد:درهشت سال دفاع مقدس ملت ایران که دشمنان تا دندان مسلح با حمایت و پشتوانه غرب، جنگ را به ملت ما تحمیل کردند،و هر جا که تهدیدات و توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی و کشور بیشتر شد، ایستادگی و مقاومت ملت ایران نیز افزایش پیدا کرد.

سردار حسن زاده تصریح کرد: بازدارندگی ماندگار و پایدار بودن انقلاب اسلامی حاصل شهادت شهدا ،ایثار ایثارگران و رزمندگان اسلام است و همین عوامل بسیاری از تهدیدات و تحریم‌های دشمنان انقلاب اسلامی رابی اثر کرد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران بیان کرد: دولت آمریکا همواره تلاش دارد، درمسائل کشورهای مختلف دخالت نمایدو واقعیت در این است که اگر می‌توانستند به حال مسائل داخلی خوداز جمله آتش سوزی کالیفرنیا فکری میکردند وفضاحت امروز دنیای غرب بیانگر ضعف و ناتوانی آنهاست و اسناد منتشره توسط سازمان پنتاگون هم این واقعیت را نشان می دهد.

وی دربخش دیگری ازسخنان خودبیان کرد: یادواره‌های شهدا مجلس ختم نیستند،بلکه برگزاری این مجالس یادآور فرهنگ ایستادگی، مقاومت و ایثار دلاورمردان ایران اسلامی است که هرگزیاد و خاطره رشادت های آنان فراموش نخواهد شد.

سردار حسن زاده با بیان این که چرا برخی‌ها از افراددچار اشتباه محاسباتی می‌شوند،تاکید کرد: فتنه‌ها و توطئه‌های علیه نظام از جمله، حمله نظامی به طبس، استقلال خوزستان،‌ غائله کردستان را فراموش نکنیم و امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شاهد تشکیل بسیج سازمان یافته مردم عراق هم هستیم .

سخنران یادواره شهدای کارگری افزود: در چهل سالگی انقلاب اسلامی، آمریکا از فرهنگ ایثار و شهادت ملت ایران می‌ترسد، چرا که فرهنگ مقاومت و ایثار در اقصی نقاط دنیا به یک الگو تبدیل شده و به همه کشورها گسترش یافته است.

دهمین یادواره ۶۷ شهید کارگری شهرستان اسلامشهر به همت حوزه ۴۷۷ حربن ریاحی بسیج کارگری ناحیه مقاومت سیدالشهدا(ع) اسلامشهر در محل شرکت ایران خودرو دیزل و با حضور فرماندهان و مدیران و کارکنان شرکت‌های تابعه این حوزه برگزار گردید و با تشییع پیکر دو شهید گمنام و تجلیل از خانواده‌های شهدا، نیز همراه بود.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار