ششم آذر سالروز تاسیس مدارس آموزش از راه دور گرامی باد

بوشهر ( پانا)- نعمت الله جوهری فرد رئیس اداره مدارس و مراکز غیر دولتی و مشارکتهای مردمی اداره کل اموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت ششم آذر سالروز تاسیس مدارس آموزش از راه دور پیامی صادر نمود .

کد مطلب: ۸۷۳۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد
ششم آذر سالروز تاسیس مدارس آموزش از راه دور گرامی باد

متن پیام به شرح ذیل است :

ششم آذر سالروز تاسیس مدارس آموزش از راه دور گرامی باد

" آموزش از راه دور یک ظرفیت استثنایی برای پیشرفت و تعالی و کسب دانش بازماندگان از تحصیل "

اکنون که مدارس آموزش از راه دور از شاخه های پر ثمر درخت تنومند و سر سبز سازمان مدارس غیر دولتی و مشارکت های مردمی توانسته نقش موثر در برقراری عدالت آموزشی و فراهم نمودن امکان تحصیل برای همگان داشته باشد .

بر خود وظیفه میدانم ضمن تبریک این روز تلاشهای وافر و همت ستودنی مجموعه بزرگ راه دور شامل موسسین و مدیران محترم و کارشناسان محترم شهرستان ها و مناطق را که بی گمان دشواریهای بسیاری را با فروتنی و نیک خواهی ستودنی بر خود هموار کرده و به قدر مقدور همگان را از ثمره ی تلاشهای بی وقفه شان بهره مند ساخته اند . سپاسی بی پایان گفته و برای همه عوامل و دست اندرکاران پر تلاش مجموعه آ موزش از راه دور طلب فضل و عنایت باری تعالی نمایم .

راهنمایی ها ، راهبری ها و پشتیبانی ارزشمند مدیر کل محترم استان و مجموعه تحت مدیریت ایشان موجب مزید فایدت برای خادمان خرد مجموعه بزرگ مدارس آموزش از راه دور خواهد بود . ما بدان مقصد عالی نتوانیم رسید هم مگر لطف شما پیش نهد گامی چند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار