انهدام باند جعل و کلاهبرداری، در چناران

چناران (پانا)- فرمانده انتظامی چناران ازشناسایی و انهدام باند جعل و کلاهبرداری، در چناران خبر داد

کد مطلب: ۸۷۳۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
انهدام باند جعل و کلاهبرداری، در چناران

برات اویسی" فرمانده نیروی انتظامی چناران در تشریح این خبر، گفت: در پی گزارش یک فقره کلاهبرداری از یکی از شهروندان با ارائه چک جعلی در قبال خرید یکدستگاه تبلت، موضوع شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان آن، در دستورکار تیمی از پلیس آگاهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی چناران افزود: با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات خاص پلیسی، عامل کلاهبرداری شناسایی و در یکی از خیابان های سطح شهر دستگیر و در بازرسی از خودروی وی، چند فقره انواع چک و 4 عدد مهر جعلی، کشف شد.
وی افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی کارآگاهان پلیس آگاهی و در مواجهه با مدارک و شواهد، چاره ای بجز بیان حقیقت نداشت و به جعل مندرجات روی انواع چک (مبلغ، شماره حساب و امضاء) و ارائه آن به شهروندان در ازای خرید لوازم باارزشی همچون، لپ تاپ، تلویزیون، موبایل و ... با همدستی دو نفر دیگر اقدام می کرده است.
اویسی ادامه داد: با تلاش مأموران، همدستان وی ( یک مرد و یک زن) نیز در چناران و مشهد شناسایی و دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان، تعداد 43 فقره چک دستکاری شده و آلات و ادوات مربوط به جعل، کشف گردید.
وی در پایان با اشاره به شگرد این باند تبهکار در بدست آوردن انواع چک از شهرهای مختلف و جعل و دستکاری ماهرانه در مندرجات آن، خاطر نشان کرد: اعضای این باند مبادرت به شناسایی افرادی که در سایتها و کانال های تبلیغاتی از جمله دیوار لوازم خود را به فروش می رساندند، می کرده و و با سوء استفاده از ساده لوحی آنان در قبال ارائه چک مجعول، کالای مورد نظر را خریداری و به این ترتیب به نیت شوم خود می رسیدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار