مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش: برای اینکه خودمان را در زندگی روزمره بیمه کنیم جسم و جان را به زلال جاری نماز بسپاریم

پانا(یاسوج) ـ مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در حاشیه همایش ملی نماز گفت: همه ما برای اینکه خودمان را در زندگی روزمره بیمه کنیم باید جسم و جان را به زلال جاری نماز بسپاریم و تمام افعال و رفتارمان نماز باشد.

کد مطلب: ۸۷۳۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش: برای اینکه خودمان را در زندگی روزمره بیمه کنیم جسم و جان را به زلال جاری نماز بسپاریم

مدیرکل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش صبح امروز در حاشیه همایش ملی «نماز، سلامت جسم و جان، سیری در سیره و فرهنگ رضوی »که به همت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار پانا، اظهار کرد: اتفاق مبارک همایش ملی نماز در یاسوج این است، جامعه پزشکی که با جسم و جان انسان ها در ارتباط هستند پرچم نماز را بلند کرده اند.

وی افزود: نماز هم در تقویت روح و جسم پزشکان تاثیر مستقیم دارد و هم تاثیر متقابل در سلامتی بیماران خواهد داشت.

محمدرضا مسیب‌‌زاده با اشاره به اینکه طبق احادیث مختلف و نثر صریح قرآن نماز بالاترین ذکر خدواند است، اظهار کرد: همه ما برای اینکه خودمان را در این جهان و جهان آخرت بیمه کنیم باید جسم و جان را به زلال جاری نماز بسپاریم و تمام افعال و رفتارمان نماز باشد.

مدیرکل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: در نماز نظم، برنامه ریزی، سلامت و تربیت روح نهفته است، که همه اینا با بهره گیری از نورانیت نماز حاصل می شوند.

مسیب‌‌زاده رونمایی از کتاب نور ولایت که مجموعه ای از فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون بحث نماز در آموزش و پرورش است را در این همایش ملی اقدام فرهنگی خوبی بیان کرد و گفت: این کتاب دستور العمل اقامه نماز در آموزش و پرورش است و تمام منویات مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت نماز در این کتاب وجود دارد که انشاءالله مورد استفاده فرهنگیان و دانش آموزان قرار بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار