معاون مدیریت بحران کشور عنوان کرد:

دانش آموزان سفیران ترویج فرهنگ ایمنی

البرز (پانا) - اکبرپور ،معاون مدیریت بحران کشور در حاشیه برگزاری نشست هماهنگی بیستمین مانور سراسری دانش آموزی برای مقابله با زلزله و ایمنی در مدارس گفت : دانش آموزان سفیران ترویج فرهنگ ایمنی هستند .

کد مطلب: ۸۷۳۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان سفیران ترویج فرهنگ ایمنی

نشست هماهنگی بیستمین مانور سراسری دانش آموزی برای مقابله با زلزله با حضور معاون مدیریت بحران کشور و جمعی از مسئولین کشوری و استانی در کرج برگزار شد.

معاون مدیریت بحران کشور در خصوص اجرای بیستمین مانور سراسری زلزله در البرز گفت: این مانور در سال های گذشته به صورت نمادین در تهران برگزار می شد ولی بیستمین مانور امسال در البرز برگزار خواهد شد.

اکبرپور گفت: در این مانور به دانش آموزان یاد داده می شود که پناه گیری صحیح و خروج اضطراری را یاد بگیرند و برای خانواده ها و همکلاسی ها ی خود به عنوان یک سفیر آموزش باشند.

اکبرپور در ادامه گفت: در این مانور محله را هم شرکت داده ایم که با شعار مدرسه ایمن، مدرسه تاب آور با مشارکت محله انجام خواهد شد.

اکبرپور همچنین از دستگاهها خواست که نسبت به ایمن سازی مدارس، اماکن عمومی و دولتی و کلیه مساکن شهری و روستایی با توجه به مخاطرات طبیعی و بروز حوادث احتمالی اقدام کنند و آموزشهای لازم در این خصوص برای تمامی شهروندان انجام دهند.

گفتنی است بیستمین مانور سراسری زلزله هفتم آذر ماه در البرز برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار