چکاپ کامل مدیران مدارس استعدادهای درخشان استان یزد در کلینیک فرهنگیان

یزد (پانا) - به پیشنهاد رئیس اداره استعدادهای درخشان و با همکاری رئیس کلینیک فرهنگیان ، با برنامه ریزی قبلی ، چکاپ کامل پزشکی مدیران مدارس استعدادهای درخشان استان در کلینیک فرهنگیان آغاز شد.

کد مطلب: ۸۷۳۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
چکاپ کامل مدیران مدارس استعدادهای درخشان استان یزد در کلینیک فرهنگیان

شهناز هاتفی، رئیس اداره استعدادهای درخشان، و عباسعلی ایمانی، رئیس کلینیک فرهنگیان یزد، پس از جلسات متعدد به توافق رسیدند تا تمامی کادر اداری و مدارس استعدادهای درخشان استان یزد اعم از رئیس، مدیر و کارشناسان اداره استعدادهای درخشان، مدیران، معاونین، کادر اجرایی، دبیران و خدمتگزاران تمام مدارس استعدادهای درخشان به ترتیب مورد چکاپ کامل قرار بگیرند.

در همین راستا، سه شنبه 6 آذر ساعت 8 صبح مدیران مدارس متوسطه دخترانه و پسرانه دوره اول و دوم در کلینیک فرهنگیان حاضر شده و با انجام آزمایشات پزشکی برنامه چکاپ خود را آغاز نمودند. سپس معاینه دندان ، شنوایی سنجی و بینایی سنجی در مورد آنها انجام گردید و نهایتا با صرف صبحانه کاری در دفتر رئیس کلینیک و تشکیل جلسه هماهنگی با نامبرده ، برنامه روز اول چکاپ پایان یافت و مقرر گردید پس از کسب نتایج آزمایشات ، ادامه روند چکاپ هماهنگ شده و صورت پذیرد.

عباسعلی ایمانی، رئیس کلینیک فرهنگیان، در جمع مدیران مدارس استعدادهای درخشان ضمن تشکر از خیرین کلینیک فرهنگیان، رضا شیشه بری و صاحب جلال، اظهار داشت: رضا شیشه بری تجهیز بخشهای دندانپزشکی، آزمایشگاه، مامو گرافی و مرکز جراحی را متقبل شده است و خانم صاحب جلال، بازنشسته فرهنگی، تجهیز اتاق چشم پزشکی را به عهده داشتند.

شهناز هاتفی، رئیس اداره استعدادهای درخشان، به نمایندگی از مجموعه استعدادهای درخشان از زحمات عباسعلی ایمانی، رئیس، مطهره صداقت، مسئول روابط عمومی و کلیه کادر کلینک فرهنگیان در بخشهای مختلف پذیرش، آزمایشگاه، دندانپزشکی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی و ... که در انجام این امر با گشاده رویی و سعه صدر، همکاران را یاری کردند تشکر و قدردانی نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار