معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:

ترویج استفاده از کالای ایرانی در دومین جشنواره سفیران استاندارد دانش آموزی

اهواز ( پانا ) -معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: ترویج فرهنگ استفاده از کالای استاندارد ایرانی و نقش استانداردها و فناوری های نوین در رفع معضلات جامعه از اهداف برگزاری جشنواره سفیران استاندارد دانش آموزی است.

کد مطلب: ۸۷۳۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
ترویج استفاده از کالای ایرانی در دومین جشنواره سفیران استاندارد دانش آموزی

محمود معزی اظهار کرد: دومین جشنواره استانی سفیران استاندارد با شعار استانداردها وچهارمین انقلاب صنعتی، با همکاری آموزش و پرورش و اداره کل استاندارد خوزستان برگزار می شود.

وی گفت: ترویج و اشاعه فرهنگ استاندارد، ارتقای سطح آگاهی دانش آموزان نسبت به مفاهیم استاندارد، آشنایی دانش آموزان با فرهنگ استاندارد و آگاهی از حقوق شهروندی ، ترویج فرهنگ استفاده از کالای استاندارد ایرانی و نقش استانداردها و فناوری های نوین در رفع معضلات جامعه از اهداف برگزاری این جشنواره است.

معزی با بیان اینکه نقاشی، شعر و کاریکاتور از محورهای این جشنواره هستند، افزود: جشنواره نقاشی ویژه دانش آموزان کلیه مقاطع تحصیلی و جشنواره شعر و کاریکاتور ویژه دانش آموزان متوسطه اول و دوم است.

وی گفت: استانداردها و چهارمین انقلاب صنعتی، فناوری ربات ها و نقش آن در حل مسائل جامعه واستانداردهای مورد نیاز برای استفاده از آنها، استاندارد و حمایت از کالای ایرانی ، استاندارد و شبکه های اجتماعی، استاندارد ، تضمین ایمنی و کاهش خطرات از موضوعاتی است که دانش آموزان می توانند برای ایجاد آثار خود از آنها بهره ببرند.

معزی تصریح کرد: دانش آموزان با توجه به دوره تحصیلی خود می توانند تنها در دو رشته هنری شرکت کنند و به نفرات برگزیده اول تا سوم هر رشته، در مراسم اختتامیه جشنواره با حضور مسئولین کشوری واستانی جوایز نفیسی اهدا می شود .

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان یادآور شد: در رشته نقاشی کلیه آثار باید در کاغذ A4 و A3 ویا بوم نقاشی ( حداکثر 50×70) به دبیرخانه جشنواره ارسال شوند.

وی ادامه داد: در رشته کاریکاتور نیز آثار بایستی در کاغذ یا مقوای A4و A3 به دبیرخانه جشنواره تحویل داده شوند.

گفتنی است؛ مهلت ارسال آثار تا 15 آذرماه 97 است و علاقمندان حضور در این جشنواره می توانند آثار خود را به نشانی دبیرخان اهواز، امانیه ، فلکه ساعت ،اداره سلامت و تندرستی آموزش وپرورش خوزستان ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار