فرماندار شهرستان بجنورد:

همه نهادها از کمک به کیفبت بخشی تعلیم و تربیت دانش آموزان دریغ نکنند

بجنورد (پانا) - شورای آموزش وپرورش شهرستان بجنورد با دو موضوع مربوط به مسابقات فرهنگی ،هنری، ورزشی و کیفیت بخشی به برگزاری اردوهای راهیان نوربه ریاست فرماندار بجنورد برگزارشد.

کد مطلب: ۸۷۳۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
همه نهادها از کمک به کیفبت بخشی تعلیم و تربیت دانش آموزان دریغ نکنند

فرماندار شهرستان بجنورد بیان داشت: آموزش وپرروش متعلق به همه ماست و حضور در این نهاد از اولویت های فرمانداری می باشد و لازم است همه نهادهای شرکت کننده در شورای آموزش وپرورش ،مشکلات آموزش وپرورش را از آن خود دانسته و در رفع آن بیشترین همت را داشته باشند و اگر از کنارمشکلات آموزش وپرورش بی تفاوت عبور کنیم انتظار تربیت بی عیب و نقص یک نسل فرهیخته و کارامد را نمی توان داشت.

ثمینی ادامه داد: فشار درسی و آموزشی به دانش آموزان بدون برنامه های فوق برنامه ،ایراد مهم نظام آموزشی در حال حاضر است، ولازم است فعالیتهای مدارس به گونه ای برای دانش آموزان جذاب باشد که آنها با میل و رغبت و اشتیاق فراوان به این فعالیتها بپردازند.

فرماندار شهرستان بجنورداظهار داشت: ،نهادها در برگزاری اردوهای راهیان نور در کنار آموزش وپرورش بایستند و اردوی راهیان نور باعث می شود انتقال روحیه دفاع مقدس که موجب شد وجبی از خاک این کشور به دست بیگانگان نیفتد ،تضمین شود.

منیژه عباسپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار