جدی‌ترین گزینه سرمربی‌گری بایرن مونیخ معرفی شد

تهران (پانا) – سران بایرن مونیخ با نتایج ضعیف این تیم و فاصله گرفتن از صدر جدول بوندس لیگا، به انجام تغییر در نیمکت رای داده‌اند و قرار است سرمربی مشهور فرانسوی هدایت باواریایی‌ها ر بر عهده بگیرد.

کد مطلب: ۸۷۳۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد
جدی‌ترین گزینه سرمربی‌گری بایرن مونیخ معرفی شد

به گزارش تلگراف، بایرن مونیخ در فصل اخیر زیر نظر نیکو کواچ نتایج خوبی در بوندس لیگا نگرفته است و در هفته‌های اخیر هم دو بازی بدون برد در سطح اول فوتبال آلمان دارد.

نتایج ضعیف نیکو کواچ با این تیم مدیران بایرن مونیخ را به تکاپو انداخته است تا سریع‌تر فکری به حال نیمکت تیمشان کنند و شاید خیلی زود و در تعطیلات ژانویه فردی جدید و مشهور روی نیمکت قهرمان سال قبل فوتبال آلمان بنشیند.

آرسن ونگر سرمربی فرانسوی سابق باشگاه آرسنال گزینه‌ای است که مدیران بایرن مونیخ در جلسه خود روی او به توافق رسیده‌اند و فعالیت‌ها برای حضور این سرمربی مشهور در آلیانز آره‌نا آغاز شده است. ونگر که تمایل خود به بازگشت به فوتبال را نشان داده در ماه‌های اخیر با پیشنهاد سرمربی‌گری فولام روبرو بود و همچنین پیشنهاد شده بود که مدیرفنی پاری‌سن‌ژرمن شود اما او این پست‌ها را قبول نکرده بود.

یکی از امتیازهایی که آرسن ونگر در مقایسه با نیکو کواچ دارد، تسلط او به زبان آلمانی است که می‌تواند کارش را برای هدایت بایرن مونیخ بسیار آسان کند. او به علت حضور در لندن، با زبان انگلیسی هم آشنایی کامل دارد تا همراه با زبان فرانسوی این مربی هیچ مشکلی برای ایجاد ارتباط با شاگردانش پیدا نکند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار