مهلت ثبت‌نام در المپیاد دانش‌آموزی نانو اعلام شد

تهران (پانا) - ستاد توسعه فناوری نانو مهلت ثبت نام در دهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو را تا روز ۱۵ بهمن ماه اعلام کرد.

کد مطلب: ۸۷۳۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
مهلت ثبت‌نام در المپیاد دانش‌آموزی نانو اعلام شد

به گزارش روابط عمومی ستاد فناوری نانو، دهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو با هدف شناسایی و هدایت استعدادهای برتر دانش‌آموزی، پایدارسازی جریان تربیت نیروی انسانی متخصص در زمینه فناوری نانو و پیشتازی جمهوری اسلامی ایران در آموزش فناوری نانو از سوی ستاد توسعه فناوری نانو برگزار می‌شود.

ثبت نام این دوره از رقابت‌های دانش‌آموزی که از روز گذشته دوشنبه ۵ آبان ماه آغاز شده است تا روز دوشنبه ۱۵ بهمن ماه امسال ادامه دارد.

ثبت نام در المپیاد نانو، به دو روش انفرادی و گروهی (از طریق نهادهای ترویجی مورد تایید ستاد نانو) صورت می‌گیرد.

این رقابت علمی در سه مرحله برگزار خواهد شد. در مرحله اول در اردیبهشت سال ۱۳۹۸ و در قالب یک آزمون کتبی با سوالات تستی برگزار می‌شود. در مرحله دوم که در تیر ماه سال‌آینده برگزار می‌شود، شرکت کنندگان در آزمون کتبی تستی- تشریحی شرکت خواهند کرد.

مرحله سوم این المپیاد در دهه اول شهریور ماه سال ۱۳۹۸ و به صورت یک اردوی علمی، آموزشی و رقابتی برگزار می‌شود.

المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو به تایید بنیاد ملی نخبگان رسیده است و برگزیدگان این المپیاد از جوایز این بنیاد بهره‏ مند خواهند شد که به این شرح است:

مدال امتیاز نخبگان جوایز به میلیون زیال
طلا 70 15
نقره 50 10
برنز 30 5

علاوه بر جوایز فوق، جایزه نقدی ستاد نانو به برگزیدگان این المپیاد تعلق خواهد گرفت. راه یافتگان به مرحله­ سوم المپیاد پس از پایان دوران تحصیلات دبیرستان و راه­یابی به دانشگاه می‌توانند به عضویت «کانون برگزیدگان باشگاه نانو» درآیند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار