استاندار کردستان: تسهیل روند تجارت در مرز باشماق اولویت های اصلی توسعه استان است

سنندج(پانا) - استاندار کردستان گفت: فراهم ساختن شرایط تسهیل روند تجارت در مرز باشماق مریوان یکی از اولویتهای اصلی و اساسی در مسیر توسعه استان است.

کد مطلب: ۸۷۳۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
استاندار کردستان: تسهیل روند تجارت در مرز باشماق اولویت های اصلی توسعه استان است

بهمن مرادنیا استاندار کردستان شامگاه امروز در هفتمین جلسه اصلی کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر مبازره با قاچاق کالا و ارز استان کردستان در محل سالن شهدای دولت استانداری با بیان این مطلب اظهار داشت: تسهیل در روند تجارت در مبادی مرزی استان به ویژه مرز باشماق مریوان باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

وی افزود: برای رسیدن به اهداف توسعه پایدار استان باید از همه ظرفیت ها از جمله در بخش توسعه تجارت و داد و ستد استان و حضور در بازارهای مصرف کشورهای همسایه استفاده کنیم.

بهمن مرادنیا با تاکید بر لزوم ساماندهی وضعیت صادرات و واردات از طریق مرزهای استان درادامه خاطر نشان کرد: رفع موانع موجود در مسیر توسعه اقتصادی استان باید در سرلوحه برنامه های دستگاههای اجرایی استان قرار گیرد و در این رابطه مدیران اجرایی باید توان خود را برای کاهش مشکلات در این بخش مضاعف کنند.

وی با اشاره به اهمیت مبارزه با قاچاق سوخت در مبادی مرزی استان ابراز داشت: دستگاههای اجرایی متولی باید تدابیر لازم را برای جلوگیری از قاچاق سوخت از طریق پایانه های مرزی استان به عمل آورند.

استاندار کردستان خواستار جلوگیری از هرگونه بی نظمی در پایانه های مرزی استان در مسیر ارائه خدمات مناسب به مردم و مراجعین شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار