رییس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهداء :

بسیج بستر وحدت در کشور است

ارومیه (پانا)- رییس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهداء آذربایجان غربی بسیج را بستر وحدت در کشور عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۷۳۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
بسیج بستر وحدت در کشور است

آیین گرامیداشت هفته بسیج به همت سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهدا ،اداره کل آموزش و پرورش استان و کانون بسیج فرهنگیان حضرت ولیعصر(عج) اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا، رییس سازمان بسیج فرهنگیان ، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش و مدیرکانون بسیج فرهنگیان حضرت ولیعصر(عج) اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در محل سالن معلم سازمان دانش آموزی استان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار خلیل نژاد رییس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهداء آذربایجان غربی در رابطه با اهمیت بسیج گفت: بسیج مدرسه بزرگ معنویت و اخلاص و اوج فداکاری و ایثار است و بهترین بستر وحدت اقوام و ادیان کشور به حساب می آید.

خلیل نژاد گفت: بسیج در طی ٨ سال دفاع مقدس نقش نظامی و دفاعی خود را ایفا کرد اما امروز رویکرد امروز بسیج فرهنگی و حراست از آرمان های نظام و انقلاب اسلامی است.

وی افزود: از متولیان تعلیم و تربیت به خصوص مدیر کل آموزش و پرورش استان و کانون بسیج فرهنگیان حضرت ولیعصر(عج) اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به دلیل همکاری و تعامل با مجموعه سپاه و بسیج فرهنگیان کمال قدردانی را داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار