مجله‌های تربیتی جدید در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش منتشر شد

تهران (پانا) - چند مجله جدید در حوزه علوم تربیتی از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی و اداره کل امور تربیتی و مشاوره منتشر شد و در دسترس عموم قرار گرفت.

کد مطلب: ۸۷۳۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
مجله‌های تربیتی جدید در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش منتشر شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، دو ماهنامه تربیت در سال سی و سوم انتشار خود در دو شماره پیاپی 302 و 303 منتشر شده است.

صاحب امتیاز این مجله معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به سردبیری مسعود شکوهی است که هر دو ماه یک بار چاپ می‌شود. تیراژ این نسخه بیست هزار جلد است.

در این شماره مطالبی با عناوین سندروم دغل باز، تاثیر رسانه‌های نوین بر مقوله تربیت دانش‌آموزان، گذری و نظری بر زندگی استاد رجبعلی مظلومی، جامعه‌پذیری سیاسی و شوراهای دانش‌آموزی، آن‌ها با کتاب بزرگ می‌شوند آمده است.

مجله تربیت مدیران

این مجله به صورت دو ماهنامه منتشر می‌شود و اولین نسخه از آن در مهر و آبان 97 منتشر شده است.

این مجله رویکرد نوین علمی برای پاسخگویی به نیازهای مدیریتی مدیران جامعه آموزش و پرورش دارد. در این شماره مدیریت تربیتی در آموزه‌های دینی نهج‌البلاغه، فضای مجازی و آینده اجتماعی ایران، فرآیند ارتقا کیفیت در مدرسه ذکر شده است.

موارد دیگری که در این مجله آمده است صاحب امتیاز این مجله به عهده معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به سردبیری مسعود شکوهی است همکاران این شماره نیما مهرپویا، مشاور سردبیر، ریحانه حرم پناهی، مدیر داخلی هستند این شماره با شمارگان بیست هزار نسخه از طریق معاونت پرورشی در ادارات آموزش و پرورش قابل دریافت است.

مجله تربیت مشاوره ویژه خود مراقبتی؛ جسمی و روان شناختی

این مجله به صورت دو ماهنامه منتشر می‌شود و این چهارمین سال است که منتشر می‌شود شماره‌های 16 و 17 آن در مهر و آبان 97 در دو فصل منتشر شده است.

مطالب این مجله در دو فصل تدوین شده است فصل اول به موضوع خود مراقبتی جسمانی و جنسی و فصل دوم به خود مراقبتی. خود مراقبتی چیست، خود مراقبتی و دانش‌آموزان، خشم و راهکارهای خود مراقبتی در مقابل آن، رهایی از نگرانی در این شماره از مجله آمده است.

صاحب امتیاز این مجله به عهده معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به سردبیری مسعود شکوهی است. همکاران این شماره نیما مهرپویا، مشاور سردبیر، محجمد مصطفوی، دبیر تحریریه هستند این شماره با شمارگان بیست هزار نسخه از طریق معاونت پرورشی در ادارات آموزش و پرورش قابل دریافت است.

برای اشتراک این مجله می‌توانید از طریق تارنمای www.mahnamehtarbiat.irو یا ادارات آموزش و پرورش استان اقدام کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار