11 پروژه گردشگری در سفر روحانی به سمنان افتتاح می‌شود

سمنان (پانا) - معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: ۱۳۳ طرح فعال در حوزه گردشگری استان سمنان با حجم سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریال در حال انجام است.

کد مطلب: ۸۷۳۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد
11 پروژه گردشگری در سفر روحانی به سمنان افتتاح می‌شود

حسین اربابی، در جلسه هماهنگی توسعه اقتصادی استان سمنان، افزود: خوشبختانه در حوزه گردشگری شرایط خوبی در استان سمنان حاکم است و از سرمایه گذاری جدید نیز حمایت و استقبال می شود.

وی با اشاره به قابلیت های استان سمنان در حوزه های تاریخی، طبیعی، گردشگری و ... گفت: ۱۱ پروژه در حوزه های گردشگری، صنایع دستی و ... از جمله هتل، اقامتگاه بوم گردی، مدرسه صنایع دستی، مجموعه گردشگری، اکوکمپ و ... در سفر رییس جمهوری به استان افتتاح می شود.

معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ظرفیت تخت های موجود برای اسکان مسافران در استان را بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ تخت اعلام کرد و افزود: با افتتاح طرح های در دست اجرا در استان، ظرفیت اقامتی استان، ۱۰۰ درصد افزایش می یابد.

در این جلسه ظرفیت ها و توانمندی های استان سمنان در حضور مقامات عالی رتبه کشوری، مدیران بانک ها، سرمایه گذاران بخش خصوصی و ... توسط مقامات عالی رتبه استان تبیین شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار