تجلیل از منتخبان منطقه‌ای مسابقات فرهنگی و هنری و قرآن، عترت و نماز خواف

خواف (پانا) - از دانش‌آموزان برگزیده منطقه‌ای مسابقات قرآن، عترت و نماز و فرهنگی و هنری خواف درسالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش این شهر تجلیل شد.

کد مطلب: ۸۷۳۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از منتخبان منطقه‌ای مسابقات فرهنگی و هنری و قرآن، عترت و نماز خواف

باحضور مدیر و معاونان اداره آموزش و پرورش، طی مراسمی از ۱۵۰ دانش آموز برتر مسابقات قران،عترت و نماز و فرهنگی و هنری خواف با اهدای لوح سپاس و کارت هدیه تقدیر به عمل آمد.

احمد قادری، مدیر آموزش و پرورش خواف، این مسابقات را نوعی خودشکوفایی دانست و گفت: مسابقات فرهنگی و هنری، قرآن و نماز ترکیبی است از آنچه خوبان همه دارند یکجا و دلنشین و دلپذیر و این مسابقات مصداق تعاونو علی البر و التقواست و بر خلاف برخی رقابتهای دیگر که انرژی منفی به شرکت کنندگان می دهد رقابت بر اساس قواعد خوب برای رسیدن به امر خوب است .

قادری در ادامه بر تمام ساحتی بودن آموزش و پر‌ورش در راستای سند تحول بنیادین اشاره کرد و افزود: از 6 ساحت تعلیم وتربیت دیده شده در سند تحول، 4ساحت آن مربوط به امر تربیت می باشد که در حوزه کارمربیان و معاونین بوده و جای امید است که همه ما دست به دست هم داده و در عملیاتی نمودن این ساحت های تربیتی از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

وی اظهار کرد: تربیت و تذکیه مقدم بر تعلیم است و هدف از نظام تعلیم و تربیت رسیدن به حیات طیبه است.

مدیرآموزش وپرورش خواف در پایان به جایگاه رفیع شهرستان خواف در سطح استان اشاره کرد و گفت: خواف در قسمت قرآن،عترت و نماز و فرهنگی و هنری در گروه یک استان قرار داد که همه این موفقیت ها با کمک همه مربیان و معاونین پرورشی، دانش آموزان کوشا و کارشناسان زحمت کش امور تربیتی به دست امده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار